Pracownicy Urzędu Miasta w Kielcach rozpoczęli w piątek (13 stycznia) dostarczanie mieszkańcom Kielc decyzji dotyczących podatku od nieruchomości, podatku rolnego oraz podatku leśnego na ten 2023 rok.
Podobnie jak w roku ubiegłym decyzje będą doręczane na dwa sposoby: osobiście przez upoważnionych pracowników Urzędu Miasta Kielce lub drogą pocztową.
Każdy pracownik UM Kielce posiadał będzie przy sobie stosowne upoważnienie oraz legitymację służbową. Osoby te nie pobierają natomiast wpłat z tytułu podatków.
Wraz z decyzją podatkową, mieszkańcy otrzymają ulotkę informującą o nowym sposobie wypełniania deklaracji i informacji podatkowych, które urząd wdrożył. Ratusz informuje, że po założeniu profilu zaufanego, decyzje podatkowe możemy otrzymywać także w formie elektronicznej.
Przypomnijmy, że zgodnie z decyzją Rady Miasta w tym roku podatki od nieruchomości w Kielcach wzrosły o 11 proc.