Od poniedziałku (30 stycznia) mieszkańcy Ostrowca Świętokrzyskiego będą mogli załatwiać sprawy urzędowe w wyremontowanym budynku przy ul. Głogowskiego. Zakończył się remont urzędu miasta, z powodu którego przez ostatni rok interesanci zmuszeni byli korzystać z tymczasowej siedziby Biura Obsługi Interesanta przy ulicy Świętokrzyskiej.
Biuro Obsługi Interesanta powstało w 2000 roku i od tego czasu nie przechodziło remontu. Konieczne było więc przystosowanie przestrzeni do współczesnych oczekiwań mieszkańców.
Wymienione zostało oświetlenie, meble, odświeżono ściany, a toalety zostały przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. To ostatnia część remontu urzędu miasta – podkreśla prezydent Jarosław Górczyński:
– Cały remont urzędu podzieliliśmy na trzy etapy, ostatnim były właśnie prace w części od stronu ulicy Siennieńskiej – dodał.
Od poniedziałku sprawy dotyczące meldunku, uiszczenia opłat, czy wymiany dowodu osobistego petenci będą mogli załatwić w urzędzie przy ul. Głogowskiego.
Remont całego urzędu kosztował ponad 9 mln zł.