W najbliższy piątek, 22 grudnia kielecki urząd miasta będzie zamknięty. Przerwa od pracy jest związana ze zbliżającymi się świętami Bożego Narodzenia.
Długi weekend dla pracowników urzędu miasta wynika z faktu, że najbliższy piątek został ustalony dniem wolnym od pracy, w zamian za Święto Niepodległości, które przypadało w tym roku w sobotę. Oznacza to, że urzędnicy będą mieli łącznie pięć dni wolnego (22-26 grudnia). Ratusz będzie w pełni otwarty ponownie w środę 27 grudnia.
Z uwagi na konieczność umożliwienia interesantom zarejestrowania aktu zgonu osób zmarłych, w dniu 22 grudnia 2023 r. będzie pełniony dyżur w Urzędzie Stanu Cywilnego w godzinach 9-13.
Magistrat informuje też, że w piątek w tym tygodniu Punkty Nieodpłatnej Pomocy Prawnej zlokalizowane w siedzibach Urzędu Miasta Kielce na Rynku 1 oraz Strycharskiej 6, a także Punkt Nieodpłatnego Poradnictwa Obywatelskiego przy ul. Młodej 28 będą nieczynne.