Opublikowano trzeci raport z bieżącej działalności klubu KS Iskra Kielce S.A., zarządzającego drużyną mistrzów Polski piłkarzy ręcznych, Industrią Kielce.
– W tym raporcie znajduje się w nim podsumowanie ostatnich kilku tygodni pracy. Dwa wcześniejsze ukazały się w październiku 2023 roku oraz na początku stycznia tego roku. W każdym z nich przedstawiliśmy zestawienie działalności, które podjęte zostały w trzech obszarach: sportowym, organizacyjnym oraz marketingowym – poinformował wiceprezes kieleckiego klubu Paweł Papaj.
RAPORT nr 3 z bieżącej działalności klubu KS Iskra Kielce S.A.
Aspekt sportowy:
· Zespół zakończył fazę grupową rozgrywek Ligi Mistrzów na czwartej pozycji w tabeli grupy A.
· Nadal prowadzone są rozmowy w sprawie przedłużenia kontraktów zawodniczych. Klub chciałby przedłużyć kontrakty w pierwszej kolejności z Dylanem Nahim, Artsemem Karalekiem, Miłoszem Wałachem oraz Danim Dujszebajewem,
· Po kontuzji Dominika Mathe, który miał dołączyć do zespołu od lipca 2024 roku, klub jest na zaawansowanym etapie rozmów z innym zawodnikiem na tą pozycję,
· Nowy kontrakt z naszym klubem do 2028 roku podpisał Yusuf Faruk. Wraz ze sztabem szkoleniowym zdecydujemy kiedy dołączy ponownie do naszej drużyny,
· W Barcelonie przeprowadzona została operacja kolana kontuzjowanego Szymona Sićki.
· Niestety kolejnej operacji wymaga również Hassan Kaddah, która w porozumieniu z Egipską Federacją Piłki Ręcznej zostanie również przeprowadzona w Barcelonie. Po operacji będzie znany szacunkowy czas powrotu Egipcjanina do gry. Jednak nie spodziewamy się, że nastąpi to w tym sezonie.
Aspekt organizacyjny:
· Nie zmieniła się aktualna sytuacja finansowa klubu. To oznacza, że nadal aktywnie poszukujemy środków na funkcjonowanie klubu w kolejnych sezonach, mając świadomość jak duże jest to wyzwanie.
· Prowadzimy rozmowy na temat możliwości wsparcia klubu przez samorządy lokalne. Odbyła się w tej sprawie dyskusja na forum Rady Miasta i Sejmiku Województwa Świętokrzyskiego.
· Otworzyliśmy Muzeum Historii Klubu, które dostępne jest dla zwiedzających zarówno przy okazji meczów w Hali Legionów, jak i w dni powszednie dni. Jednocześnie prowadzimy prace nad rozwojem tego miejsca (o elementy multimedialne w tym audioprzewodnik), a przede wszystkim nad programem zwiedzania muzeum i hali, który skierowany będzie zwłaszcza dla dzieci i młodzieży. Warto podkreślić, że Muzeum Historii Klubu powstało przy wsparciu Sponsorów klubu.
· Prowadzimy rozmowy na temat komercjalizacji usług transportowych z użyciem naszego autokaru klubowego.
· Odbyliśmy pierwsze spotkanie Rady Sponsorów działającej przy klubie. Kolejne zaplanowane jest na 19.03.2024.
· Zorganizowaliśmy pierwszy w Polsce mecz piłki ręcznej na wózkach inwalidzkich.
· Zorganizowaliśmy Dziki Mecz z udziałem dzieci, maskotek różnych klubów piłki ręcznej oraz lokalnych instytucji i wieloma innymi atrakcjami zwłaszcza dla dzieci, który był ważnym elementem wspieranej przez nas akcji fundacji Cancer Fighters (walka z nowotworami dziecięcymi)
· Zmieniliśmy operatora płatności internetowych z korzyścią dla kosztów klubu.
· Wprowadziliśmy możliwość zwalniania swoich miejsc na meczach przez osoby posiadające karnety sezonowe.
Aspekt marketingowy:
· Zorganizowaliśmy spotkania networkingowe ze sponsorami, w tym m.in. śniadanie biznesowe w Kieleckim Parku Technologicznym oraz trakcie wyjazdu integracyjnego do Paryża na mecz Ligi Mistrzów.
· Uruchomiliśmy telebim w Hali Legionów i zakładamy, że może być to ważne narzędzie pozwalające uatrakcyjnić mecze.
· Wspólnie z marką Realme zainstalowaliśmy w hali 20 telewizorów, które stworzyły system informacyjno-reklamowy. Jednocześnie pozwoliło to na uporządkowanie przestrzeni reklamowych w holach hali.
· Zmieniliśmy system wyświetlania reklam na meczach Superligi dostosowując go do wymogów rozgrywek.
· Jesteśmy na końcowym etapie wprowadzania rozwiązań z zakresu marketing automation, dzięki którym zintensyfikujemy komunikację z kibicami.
· Podpisaliśmy pięć umów sponsorskich/partnerskich w ramach projektu Iskra Biznes – są to nowe firmy oraz te przedłużające współpracę.
· Jesteśmy w trakcie akceptacji wzorów koszulek meczowych na sezon 2024/2025
· Sprzedaliśmy 60 karnetów na drugą część sezonu (opcja karnetów na pół sezonu jesień-wiosna), co wskazuje, że opcja zakupu karnetów na pół sezonu nie cieszy się taką popularnością jak karnetów na cały sezon
· Mecze w lutym: na mecze Superligi zaprosiliśmy 20 szkół z Kielc i województwa przekazując im 1141 biletów. Na mecze Superligi w lutym sprzedaliśmy łącznie 844 bilety. Frekwencję zwiększyli również na nasze zaproszenia lub ulgi sponsorzy i ich pracownicy. Na meczach Ligi Mistrzów w lutym mieliśmy 98% zajętości hali.