3,5 miliona złotych otrzyma od miasta Kielce Klub Sportowy Iskra S.A. Dziś (czwartek, 13 czerwca) została podpisana umowa dotycząca współpracy w ramach promocji przez sport. Radni w marcu tego roku podjęli decyzję o przekazaniu tej kwoty z budżetu miasta.
![Miasto przekaże miliony na promocje przez sport - Radio Kielce 13.06.2024. Kielce. Podpisanie umowy pomiędzy KS Iskra i miastem Kielce dotyczącej współpracy w ramach promocji przez sport. Na zdjęciu (od lewej): Bartłomiej Zapała - zastępca prezydenta Kielc, Paweł Papaj - wiceprezes KS Iskra Kielce S.A. / Fot. Daniel Czwartosz - Radio Kielce](https://radiokielce.pl/wp-content/uploads/2024/06/1-iskra-2.jpg)
Jak podkreślił Bartłomiej Zapała, zastępca prezydenta Kielc, warto w przyszłości o tego rodzaju formach wsparcia decydować przed rozpoczęciem roku, a nie w jego połowie, aby klub wiedział, jakimi finansami będzie dysponował.
– Zależy nam na tym i tak została ta umowa skonstruowana, żeby cel którym jest promowanie miasta przez sport był jak najbardziej widoczny. Warto pamiętać, że klub nawet bez względu na nazwę, jaką ma jest jedną z najsilniejszych marek, jakie miasto posiada dlatego warto ją rozwijać, a korzyści z takiej współpracy będą obopólne – tłumaczy.
![Miasto przekaże miliony na promocje przez sport - Radio Kielce 13.06.2024. Kielce. Podpisanie umowy pomiędzy KS Iskra i miastem Kielce dotyczącej współpracy w ramach promocji przez sport. Na zdjęciu (od lewej): Bartłomiej Zapała - zastępca prezydenta Kielc, Paweł Papaj - wiceprezes KS Iskra Kielce S.A. / Fot. Daniel Czwartosz - Radio Kielce](https://radiokielce.pl/wp-content/uploads/2024/06/1-iskra-3.jpg)
Z kolei Paweł Papaj, wiceprezes KS Iskra Kielce S.A. dziękując prezydent Agacie Wojdzie oraz władzom miasta za otwartość podkreślił, że umowa ma charakter ponad standardowy.
– Chcemy wykorzystać wizerunek zawodników, którzy są ambasadorami naszego klubu, ale także gwiazdami piłki ręcznej nie tylko w Polsce, ale i na świecie. Jestem przekonany, że dzięki wykorzystaniu zasięgów w ich prywatnych mediach społecznościowych są w stanie doskonale promować miasto Kielce – podkreśla.
Pozyskane pieniądze mają zostać wykorzystane między innymi na kampanię billboardową, spotkanie biznesowe, a także promocję miasta nie tylko poprzez media społecznościowe klubu, ale także z wykorzystaniem prywatnych profili zawodników.
Ze względu na to, że w klubie grają zawodnicy z różnych krajów w tym między innymi Francji, Chorwacji, czy Hiszpanii, promocja Kielc na ich profilach będzie w ich ojczystych językach. Cała kwota ma trafić do klubu do końca tego roku.