Od piątku (17 stycznia) pracownicy kieleckiego magistratu rozpoczynają akcję dostarczania decyzji podatkowych. Zobowiązania dotyczą danin od nieruchomości, gruntów rolnych oraz leśnych za rok 2025.
Barbara Sipa, rzecznik prezydenta Kielc informuje, że dokumenty będą dostarczane na dwa sposoby – przez upoważnionych do tego urzędników oraz drogą pocztową.
– Skuteczne doręczenie decyzji podatkowej wymaga osobistego odbioru. Dlatego, dla wygody kielczan oraz sprawnej obsługi, w tym roku, tak jak w roku ubiegłym, dokumenty będą dostarczane przez urzędników w godzinach popołudniowych i wieczornych, w tym także w soboty lub drogą pocztową – dodaje.
Barbara Sipa podkreśla, że każda osoba oddelegowana do tego zadania będzie posiadała przy sobie stosowne upoważnienie oraz legitymację służbową. Więcej informacji na ten temat udzielają pracownicy Referatu Wymiaru Podatków i Opłat od Osób Fizycznych w Urzędzie Miasta Kielce.