Władze stolicy regionu świętokrzyskiego szukają Kierownika Biura Promocji. Do zadań osoby pracującej na tym stanowisku, w Wydziale Promocji, Kultury i Sportu Urzędu Miasta Kielce, będzie należała m.in. współpraca z miejskimi instytucjami, prowadzenie kampanii promocyjnych i analiz marketingowych.
Sekretarz miasta Tomasz Porębski wyjaśnia, że Biuro Promocji jest jedną z najważniejszych komórek w ratuszu. Przypomina, że w ostatnich latach szefową tego działu była Iwona Sabat. Urzędniczka po prawie 30 latach pracy w magistracie zrezygnowała z tego stanowiska i przeszła na emeryturę.
– Szukamy przede wszystkim kreatywnej osoby, która ma dużo ciekawych pomysłów na to, w jaki sposób promować Kielce na arenie ogólnopolskiej, jak i za granicą – mówi.
Do głównych zadań kierownika Biura Promocji będzie należała współpraca z jednostkami organizacyjnymi ratusza, organami administracji rządowej i samorządowej, stowarzyszeniami, organizacjami branżowymi oraz instytucjami społecznymi, kulturalnymi i naukowymi. Celem jest podejmowanie wspólnych przedsięwzięć promujących Kielce, koordynowanie kampanii promocyjnych i wizerunkowych miasta na terenie kraju i zagranicą oraz przeprowadzanie analiz marketingowych dla poszczególnych wydarzeń promocyjnych.
Kandydaci muszą m.in. posiadać: wykształcenie wyższe magisterskie i co najmniej czteroletni staż pracy. Ratusz czeka na zgłoszenia do 21 marca włącznie. Można złożyć dokumenty osobiście w ratuszu, przesłać je pocztą, albo poprzez platformę ePUAP.