36–letni Michał Siejak został nowym dyrektorem marketingu i komunikacji w Koronie Kielce. Zastąpił Rafała Kielczyka, który stanowisko to zajmował od czerwca 2024 roku.
Michał Siejak jest doskonale znany nie tylko kieleckim kibicom. Od podstaw stworzył telewizję Korona TV, przez wielu uznawaną za wzór nowoczesnej komunikacji i marketingu w futbolu. Materiały wideo o „żółto–czerwonej” drużynie przygotowywał i publikował od 2011 do 2019 roku, w którym zarząd klubu wypowiedział mu umowę o współpracę.
Po odejściu z Korony związał się z Canal+ Sport. Był współautorem, operatorem i montażystą dokumentów sportowych m.in. serii „Sędziowie” i „Piłkarze na podsłuchu”. Współpracował także z Marcinem Gortatem i jego Fundacją MG13, reprezentacją Polski w AMP Futbolu, Viaplay Polska, TVP czy Polskim Związkiem Piłki Nożnej.
– Bardzo się cieszę na powrót do klubu, w którym się wychowałem i z którym napisaliśmy razem piękną historię. Dziękuję prezesowi zarządu i właścicielowi klubu, Panu Łukaszowi Maciejczykowi, za zaufanie i powierzenie mi takiej funkcji. Jest to dla mnie duża nobilitacja, ale i odpowiedzialność. Gorąco wierzę, że już w najbliższych miesiącach o Koronie znów zacznie być pozytywnie głośno w kontekście działań marketingowo-komunikacyjnych. Chciałbym też podziękować dotychczasowemu dyrektorowi działu marketingu i komunikacji, Rafałowi Kielczykowi, za pomoc we wprowadzeniu w strukturę i partnerskie podejście. To rzadko spotykane w takich sytuacjach. I tylko potwierdza siłę Korony – powiedział Michał Siejak.
Rafał Kielczyk został w Koronie Kielce i będzie pracował w dziale marketingu.
