Między innymi chleb rustykalny, ciabatty, pieczywo kanapkowe z Piekarni Omar, certyfikowane jabłka i inne owoce od Grupy Refal, pyszne cukierki, draże i inne chrupiące smakołyki z firmy MAT oraz produkty premium z Manufaktury Kameduły i suszone warzywa, zioła, przyprawy i farsze z firmy Agropole – taką ofertę zaprezentują na Targach Marek Własnych w Kielcach świętokrzyscy wytwórcy. Do grona wystawców mogą dołączać kolejne świętokrzyskie firmy.
Nasi producenci interesować będą swoimi produktami przedstawicieli najważniejszych sieci handlowych w Polsce, między innymi Społem Coop, Eurocash, Bricomarche, Goldfinch, Leclerc, Intermarché, Orzech, Lewiatan, Stokrotka i Topaz. Obecność zapowiedziała również Iwona Sarga, prezes Krajowej Platformy Handlowej Społem, starając się o dostęp do półek w ich sklepach. Kupcy i branżowi zwiedzający mogą już rejestrować się na stronie targikielce.pl/futureprivatelabels. Wstęp jest bezpłatny.
– Targi Marek Własnych, które odbywać się będą 22 i 23 października to platforma dialogu i wymiany wiedzy, która realnie wpływa na rozwój branży handlu detalicznego — dodaje Małgorzata Ozdoba z Targów Kielce.
Podczas dwudniowego cyklu debat Future Private Labels Summit eksperci i przedstawiciele sieci handlowych, takich jak Biedronka, Lidl, Dino, Intermarché czy Auchan, będą analizować najważniejsze trendy i strategie w rozwoju marek własnych. Będzie więc o budowaniu przewagi konkurencyjnej, lojalności klientów oraz innowacyjności w polskim sektorze FMCG, a także prelekcje poświęcone branży mięsnej i dynamicznie rozwijającemu się sektorowi karmy i żywności dla zwierząt domowych. Pierwszy Kongres Pet Food oraz odbywający się równolegle Okrągły Stół Branży Mięsnej i Handlu Nowoczesnego organizuje ceniony ekspert rynku Marek Bielski, wydawca miesięcznika „Rzeźnik Polski” z Gemini Group.
Rejestracja dla wystawców, kupców i branżowych zwiedzających trwa.