Polska Press Grupa od dzisiaj (4 marca) wprowadza do sprzedaży nowy program telewizyjny. Dodawany do publikowanych przez wydawcę dzienników, odświeżony tygodnik telewizyjny cechuje się całkowicie nową szatą graficzną, omówieniem seriali i filmów oraz eleganckim layoutem.
– Do tej pory, w różnych tytułach w całej Polsce ukazywały się dodatki pod różnymi tytułami. Zdecydowaliśmy się na wprowadzenie jednego tytułu dla 22 dzienników – wyjaśnia Karol Wlazło, dyrektor Dystrybucji Polska Press Grupy.
– W regionie świętokrzyskim jest to Echo Dnia. Nowy dodatek to przede wszystkim garść informacji dla osób zainteresowanych telewizją i poszukują w niej różnorodnych treści przydatnych w codziennym życiu – podkreśla. Z naszego punktu widzenia dodatek cechuje się jasną, przejrzystą oraz wyrazistą formą – dodaje.
– W każdym wydaniu dodatku telewizyjnego czytelnicy będą mogli znaleźć opis odcinków emitowanych codziennie seriali, najpopularniejszych programów kulturalno-rozrywkowych. A przede wszystkim najciekawszych pozycji programowych wybieranych spośród wszystkich działających na rynki telewizyjnym stacji. W dodatku będzie ich 58 – wyjaśnia.
Oprócz tego każde wydanie będzie obfitować w ciekawostki związane z szeroko pojętym rynkiem telewizyjnym. – W dodatku pojawi się także przewodnik po nowościach VOD. Wiemy, że współcześnie wiele osób korzysta z telewizji w świadomy sposób i wybiera co chce zobaczyć. Z naszej strony chcemy podpowiadać czytelnikom co w danej chwili jest najbardziej interesujące – zaznacza Karol Wlazło.
Tele Magazyn jest całkowicie darmowy dodatkiem, który będzie co piątek załączany do wszystkich dzienników regionalnych wydawanych przez Polska Press Grupa. W związku z tym ich cena pozostaje bez zmian.