Świętokrzyski oddział Narodowego Funduszu Zdrowia przywraca w pełnym zakresie działalność sali obsługi klientów oraz punktów obsługi klientów w Kielcach, Sandomierzu i Ostrowcu Świętokrzyskim.
Jak informuje Beata Szczepanek, rzecznik świętokrzyskiego oddziału NFZ, cały czas zarówno klientów, jak i pracowników NFZ obowiązują jednak środki ostrożności, dostosowane do aktualnej sytuacji epidemicznej w Polsce.
– Przypominamy, do sali obsługi mogą wejść wyłącznie osoby, które mają zakryte usta i nos maseczką ochronną. Muszą również utrzymywać od innych klientów co najmniej 1,5 metrowy dystans, a w strefie oczekiwania na obsługę udostępniliśmy 50 proc. miejsc. Ponadto po każdym obsłużonym kliencie stanowisko, w tym przesłona oddzielająca pracowników, blat biurka i długopisy będą starannie dezynfekowane – dodała Beata Szczepanek.
Przed wejściem do sali nadal pozostaje skrzynka podawcza, w której pacjenci mogą zostawić korespondencję, bez konieczności wchodzenia do sali obsługi klientów. Cały czas działa także całodobowa, bezpłatna infolinia NFZ, czyli Telefoniczna Informacja Pacjenta – 800 190 590.