Kielecki ratusz pyta mieszkańców, z jaką marką powinno kojarzyć się miasto. Ma to pomóc w skutecznej promocji. Do tej pory Kielce były już określane jako: miasto sportu, stolica mody, miasto targowe, miasto Legionów.
Czy ratusz powinien konsekwentnie trzymać się jednej marki, czy zmieniać ją w zależności od nowych pomysłów?
O tym rozmawialiśmy w audycji Punkty Widzenia.
CZY RATUSZ POWINIEN KONSEKWENTNIE TRZYMAĆ SIĘ JEDNEJ MARKI, CZY ZMIENIĆ JĄ W ZALEŻNOŚCI OD NOWYCH POMYSŁÓW?
- POWINIEN KONSEKWENTNIE TRZYMAĆ SIĘ JEDNEJ MARKI (54%)
- POWINIEN ZMIENIĆ MARKĘ W ZALEŻNOŚCI OD NOWYCH POMYSŁÓW (32%)
- NIE MAM ZDANIA (14%)
![Punkty Widzenia: z jaką marką powinny kojarzyć się Kielce? [GŁOSUJ] - Radio Kielce 28.09.2021. Radio Kielce. Na zdjęciu (od lewej): Jarosław Karyś - przewodniczący kieleckiej rady miasta, Kamil Suchański - przewodniczący klubu Bezpartyjni i Niezależni, Michał Kita - dziennikarz Radia Kielce, Anna Kibortt - przewodnicząca klubu Projekt Wspólne Kielce i wiceprzewodnicząca kieleckiej rady miasta / Sebastian Kalwat / Radio Kielce](https://radiokielce.pl/wp-content/uploads/2021/09/dsc4551-163818-750x375.jpg)











