Z czym kojarzone są Kielce? Jakie są atuty miasta oraz czy stolica regionu świętokrzyskiego jest w jakikolwiek sposób atrakcyjna?
Kielecki ratusz rozpoczął prace nad przygotowaniem strategii promocji miasta pn. „Strategia promocji Miasta Kielce 2030+”. Głos mają mieszkańcy”.
Jak wyjaśnia Tomasz Porębski, rzecznik prasowy prezydenta Kielc, celem podjętych działań jest stworzenie dokumentu, określającego podstawowe kierunki rozwoju koncepcji promocji miasta w perspektywie czasowej 2030+.
– Jednym z podstawowych założeń prac nad strategią jest umożliwienie mieszkańcom czynnego uczestnictwa w jej współtworzeniu. Chcemy to osiągnąć poprzez wykorzystanie modelu eksperckiego w połączeniu z partycypacją społeczną i zestawieniem ich z różnymi metodami badawczymi. Dzięki temu będziemy w stanie stworzyć dokument wiarygodny oraz odzwierciedlający charakter Kielc – twierdzi rzecznik.
Dokument ma pomóc w budowaniu wizerunku i marki miasta. Może posłużyć także jako inspiracja, na przykład dla mieszkańców albo innych grup docelowych, pomocna przy podejmowaniu działań promocyjnych.
Anonimową ankietę można wypełnić przez Internet w terminie od 20 września do 11 października. korzystając z platformy IDEA Kielce, strony internetowej Urzędu Miasta Kielce.
Dostępna jest także wersja papierowa. Formularze ankietowe można znaleźć w siedzibach Urzędu Miasta Kielce, przy ul. Rynek 1, ul. Strycharskiej 6 (Biuro Obsługi Interesanta) oraz ul. Szymanowskiego 6.