Drogowcy wskazali najkorzystniejszą ofertę na dokończenie prac przy drodze ekspresowej S7, pomiędzy Warszawą a Grójcem. Złożyło ją Przedsiębiorstwo Usług Technicznych Intercor z Zawiercia. Zakończenie prac projektowych i budowę 15 km odcinka pomiędzy węzłami Lesznowola i Tarczyn Północ wyceniono na 510 mln zł.
Odcinek od węzła Lesznowola do węzła Tarczyn Północ o długości będzie miał dwie jezdnie po dwa pasy ruchu z rezerwą pod trzeci pas. Przypomnijmy, że 2 października 2020 roku Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad zerwała umowę z dotychczasowym wykonawcą.
Budowana trasa ekspresowa rozpocznie się na węźle Warszawa Lotnisko i skończy na istniejącej obwodnicy Grójca. Będzie miała dwie jezdnie po trzy pasy ruchu do węzła Lesznowola, a dalej do obwodnicy Grójca po dwa pasy ruchu. Termin umowny zakończenia wszystkich prac mija w październiku 2022 roku.