Ograniczona podstawa programowa na maturze, łatwiejszy egzamin ósmoklasisty – Ministerstwo Edukacji i Nauki zdecydowało się na wprowadzenie takich zmian, bowiem nauka zdalna jest mniej efektywna w przekazywaniu wiedzy od tradycyjnych lekcji w szkole. Czy to oznacza, że przez naukę online młodzież nie poradzi sobie na studiach i potem na rynku pracy, czy nie będzie to miało większego znaczenia?
O tym rozmawialiśmy w Punktach Widzenia.
ZDALNA EDUKACJA OZNACZA, ŻE;
- DZIECI BĘDĄ NIEDOUCZONE I POJAWIĄ SIĘ KŁOPOTY ZE STUDIAMI I POTEM Z PRACĄ (57%)
- CI, KTÓRZY CHCĄ SIĘ UCZYĆ, NIE ODCZUJĄ ZBYTNIO ZMIANY SPOSOBU NAUCZANIA (29%)
- NA EFEKTY ZDALNEGO NAUCZANIA TRZEBA POCZEKAĆ KILKA LAT (14%)
![Punkty Widzenia: edukacja z ograniczoną odpowiedzialnością? [GŁOSUJ] - Radio Kielce 03.03.2021 Kielce. Punkty Widzenia. Na zdjęciu (od lewej): Iwona Kijewska - dyrektor Zespołu Szkół nr 3 w Kielcach i Daniel Lenart - Radio Kielce / Karol Żak / Radio Kielce](https://radiokielce.pl/wp-content/uploads/2021/03/dsc9543-163701-750x375.jpg)











