Jest poważny problem z dodzwonieniem się do przychodni Artimed w Kielcach. Z taką interwencją zwrócił się do Radio Kielce słuchacz. Jak mówi, nawet jeżeli uda mu się dodzwonić do placówki, to czas oczekiwania jest bardzo długi.
Dariusz Saletra, dyrektor PZU Zdrowie Centrum Medyczne Artimed w Kielcach przyznaje, że wie o problemie, ale jak mówi nie zawinił tu czynnik ludzki, a technika.
– W tej chwili obciążenie linii telefonicznych jest bardzo duże, do tego stopnia, że blokuje się centrala. Jest ona też tak ustawiona, że po jakimś czasie rozłącza oczekującego na rozmowę. Próbujemy to technicznie zmienić – zapewnia Dariusz Saletra.
Jak dodaje, centrala w przychodni jest przystosowana do tego, że jednocześnie może dzwonić do 20 pacjentów, natomiast w obecnej sytuacji epidemicznej tych telefonów jest znacznie więcej.
– Mam świadomość, że centrala nie działa tak, jak powinna. Dlatego w tej chwili wprowadzamy nowe rozwiązanie. Będziemy mieć centralne call center PZU, które na pewno umożliwi bezproblemowe skontaktowanie się z naszą przychodnią. Teraz mogę tylko poprosić naszych pacjentów o cierpliwość. Jeżeli ktoś ma problem z dodzwonieniem się przychodni, może się z nami skontaktować poprzez e-mail. Do POZ, to poz@artimed.pl, a do poradni specjalistycznej adres e-mail, to rejestracja@artimed.pl – dodał Dariusz Saletra.
Nowa centrala w przychodni przy ulicy Paderewskiego w Kielcach ma rozpocząć pracę jeszcze w listopadzie.