Wydział komunikacji kieleckiego urzędu miasta wstrzymuje pracę do odwołania. W związku z sytuacją epidemiczną i dużą liczbą pracowników przebywających na kwarantannie, urząd miasta wstrzymał internetową rejestrację oraz umawianie wizyt w Biurze Rejestracji Pojazdów.
Zmiany zostaną wprowadzone od poniedziałku, 26 października 2020 r. i potrwają do odwołania.
W komunikacie na stornie urzędu miasta możemy przeczytać, że wszystkie rejestracje, które zostały potwierdzone wcześniej, zostaną zrealizowane. Nadal możliwe jest telefoniczne umawianie się na wizytę po odbiór dowodu rejestracyjnego pod nr tel. 41 36 76 099 lub 41 36 76 499.
Obecnie w kieleckim ratuszu ponad 140 urzędników przebywa na zwolnieniach lekarskich, 16 osób jest na kwarantannie. Pozytywny wynik na obecność COVID-19 potwierdzono u 38 pracowników, natomiast 21 czeka na wyniki testu.