W związku z sytuacją epidemiczną i włączeniem Kielc do czerwonej strefy, od najbliższego poniedziałku do odwołania ograniczone zostają przyjęcia pacjentów w sali obsługi klienta Narodowego Funduszu Zdrowia przy al. IX Wieków Kielc.
Beata Szczepanek, rzecznik świętokrzyskiego funduszu informuje, że obsługiwani będą tylko pacjenci w sprawach pilnych.
– Ta sala ograniczy bezpośrednią obsługę pacjentów, do tych osób, które będą zgłaszały się pilnie w sprawach związanych z potwierdzaniem zleceń na wyroby medyczne oraz które będą chciały potwierdzić profil zaufany – dodała Beata Szczepanek.
Pozostali pacjenci, którzy będą potrzebowali potwierdzenia dokumentów przez Narodowy Fundusz Zdrowia, powinni pozostawić je w skrzynkach znajdujących się na zewnątrz budynku głównej siedziby NFZ oraz w sali obsługi klienta przy al. IX Wieków Kielc. Mogą także przesyłać dokumenty drogą mailową lub pocztową na adres siedziby funduszu w Kielcach.
– Przypominamy, że przez całą dobę czynna jest telefoniczna informacja pacjenta. Dzwoniąc pod numer telefonu 800 190 590 można uzyskać odpowiedź na wszelkie pytania dotyczące służby zdrowia. W razie konieczności infolinia łączy z naszymi telefonami wewnętrznymi – dodała Beata Szczepanek.
Punkty obsługi w Ostrowcu Świętokrzyskim i Sandomierzu pracują bez zmian.
KONTAKT TELEFONICZNY I MAILOWY Z NFZ:
Leczenie uzdrowiskowe: 41 36 46 241
Informacja telefoniczna dotycząca zleceń: 41 36 46 133 i 41 36 46 128
Wnioski o wydanie kart EKUZ należy przesyłać drogą mailową na adres: ekuz@nfz.gov.pl lub
przesyłać pocztą na adres: Świętokrzyski OW NFZ w Kielcach, ul. Jana Pawła II 9, 25-025 Kielce
Dokumenty dotyczące pozostałych spraw można przesyłać na adres: wf13@nfz.gov.pl .
Wydział Współpracy Międzynarodowej: 41 36 46 215, 41 36 46 222, 41 36 46 136
Sprawy dotyczące planowanego leczenia za granicą (formularze E112/S2) mogą być załatwiane w siedzibie oddziału po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym pod numerem: 41 36 46 215.
Wszelkie dokumenty mogą być przesyłane drogą mailową na adres: biuro@nfz-kielce.pl
Kontakt telefoniczny:
41 36 46 216 – umowy dobrowolnego ubezpieczenia, zaświadczenia,
41 36 46 160 – weryfikacja statusu ubezpieczenia zdrowotnego,
41 36 46 288 – skargi i wnioski.