Sprzedaż bezpośrednia to oferowanie towarów i usług bezpośrednio konsumentom, na zasadach kontaktów indywidualnych, zazwyczaj w domu klienta, miejscu pracy lub w innych miejscach, poza stałymi punktami sprzedaży detalicznej – tłumaczył Wojciech Kobylarz z Inspekcji Handlowej w Kielcach.
W wynajętych obiektach mogą odbywać się również pokazy sprzętu gospodarstwa domowego, urządzeń rehabilitacyjnych, czy zwyczajnie proponowanie zawarcia umów na dostawę energii elektrycznej, gazowej, czy podpisanie świadczeń telekomunikacyjnych.
Gość „NKP” wyjaśnił, że nawet w przypadku zawarcia takiej umowy poza sklepem, czy punktem stacjonarnym przysługuje możliwość odstąpienia od niej. Mamy na to 14 dni, a w przypadku, kiedy sprzedający o tym nie poinformuje czas ten wydłuża się do roku.
Posłuchaj audycji
Część pierwsza:
Część druga: