Działoszycki urząd gminy w powiecie pińczowskim został zamknięty dla interesantów do odwołania. Władze zwracają się z prośbą do mieszkańców o załatwianie spraw telefonicznie lub mailowo.
Jak informuje burmistrz Stanisław Porada, funkcjonowanie magistratu zostało ograniczone do wykonywania zadań niezbędnych do zapewnienia pomocy obywatelom.
– Bezpośrednia obsługa petentów odbywać się będzie wyłącznie w sprawach wydawania dowodów osobistych, wydawania aktów zgonu, zgłoszenia urodzenia dziecka. Wszystko to po uprzednim ustaleniu terminu wizyty telefonicznie lub mailowo. Wszystko w celu zminimalizowania ryzyka zarażeń koronawirusem – zaznacza.
Zaleca się korzystanie z możliwości załatwiania spraw przez skrzynkę ePUAP, drogą mailową na adres gmina@dzialoszyce.pl, faxem (41 352 69 00) lub telefonicznie (41 352 60 10, 41 352 60 05, 41 352 60 47).
 M10D 215,072 MHz                    Zadzwoń do studia 41 200 20 20
 M10D 215,072 MHz                    Zadzwoń do studia 41 200 20 20           
  
 










 
  
 
