Działoszycki urząd gminy w powiecie pińczowskim został zamknięty dla interesantów do odwołania. Władze zwracają się z prośbą do mieszkańców o załatwianie spraw telefonicznie lub mailowo.
Jak informuje burmistrz Stanisław Porada, funkcjonowanie magistratu zostało ograniczone do wykonywania zadań niezbędnych do zapewnienia pomocy obywatelom.
– Bezpośrednia obsługa petentów odbywać się będzie wyłącznie w sprawach wydawania dowodów osobistych, wydawania aktów zgonu, zgłoszenia urodzenia dziecka. Wszystko to po uprzednim ustaleniu terminu wizyty telefonicznie lub mailowo. Wszystko w celu zminimalizowania ryzyka zarażeń koronawirusem – zaznacza.
Zaleca się korzystanie z możliwości załatwiania spraw przez skrzynkę ePUAP, drogą mailową na adres gmina@dzialoszyce.pl, faxem (41 352 69 00) lub telefonicznie (41 352 60 10, 41 352 60 05, 41 352 60 47).