W ostrowieckim oddziale Zakładu Ubezpieczeń Społecznych od dzisiaj przyjmowanie klientów odbywać się będzie z wyłączeniem strefy bezpośredniej obsługi. U jednego z pracowników, który przebywał na kwarantannie potwierdzono dodatni wynika na COVID-19 – informuje Paweł Szkalej, rzecznik instytucji.
– W związku z tym, przyjmowanie dokumentów i wniosków możliwe będzie poprzez składanie ich do specjalnie przygotowanych skrzynek podawczych. Złożone dokumenty zostaną zarejestrowane i przekazane do odpowiednich wydziałów – mówi Paweł Szkalej.
Jak dodaje rzecznik, w przypadku konieczności otrzymania od ZUS np. zaświadczenia, zostanie ono wysłane pocztą.
– Zachęcamy wszystkich naszych klientów do kontaktu elektronicznego poprzez portal PUE ZUS lub telefonicznego pod numerem telefonu 41 263 37 13. W przypadku konieczności bezpośredniej obsługi, nasi klienci proszeni są o kontakt z dowolną jednostką ZUS. Najbliższe znajdują w Opatowie i Starachowicach – dodał Paweł Szkalej.
Na razie nie wiadomo jak długo wstrzymana będzie bezpośrednia obsługa klientów w ostrowieckim oddziale Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.