Urząd Miejski w Jędrzejowie w związku z rosnącym ryzykiem zakażeń koronawirusem nie prowadzi już bezpośredniej obsługi interesantów.
Na stronie internetowej jędrzejowskiego magistratu czytamy:
Mając na uwadze bezpieczeństwo mieszkańców i interesantów w związku z wprowadzeniem na terenie naszego kraju stanu zagrożenia epidemicznego urzędnicy będą pracować w trybie wewnętrznym, a obsługa interesantów będzie prowadzona telefonicznie. Za pośrednictwem drogi elektronicznej (muszą być opatrzone podpisem elektronicznym), bądź poprzez wrzucenie do wystawionego pojemnika w przedsionku wejścia do urzędu.
Jak mówi Marcin Piszczek, burmistrz Jędrzejowa, możliwe są przyjęcia i obsługa klientów w uzasadnionych przypadkach, w szczególności rejestracji zgonów lub innych pilnych spraw po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu daty i godziny wizyty.
– Obostrzenia wprowadzane są w trosce nie tylko o pracowników urzędu, ale też o interesantów. Dlatego, jeżeli nie mamy szczególnej potrzeby nie wychodźmy na czas zagrożenia epidemiologicznego z domów i starajmy się ograniczać kontakty z ludźmi – apeluje Marcin Piszczek, burmistrz Jędrzejowa.
Kasa Urzędu Miejskiego również jest nieczynna do odwołania. Wpłaty można dokonywać w oddziałach banków na konto bankowe: Bank Spółdzielczy w Kielcach O/Jędrzejów 52 8493 0004 0210 0059 1221 0009
Numery telefonów do urzędów:
Urząd Miejski /41/ 386 10 10,
Urząd Stanu Cywilnego /41/ 386 17 02
Urząd Miejski e-mail: sekretariat@umjedrzejow.pl
ePUAP: /h85voag244/skrytka
Urząd Stanu Cywilnego e-mail: usc@umjedrzejow.pl