Użytkownicy gazu ziemnego ze Starachowic będą mieli ułatwioną drogę do załatwiania spraw w Polskiej Spółce Gazownictwa. Firma otworzyła nowoczesny punkt obsługi klienta.
W całym kraju, PSG odnawia i tworzy punkty obsługi klienta, a to pozwala gazownikom mieć lepszy kontakt z klientami. W punkcie można podpisać umowę o podłączenie gospodarstwa do sieci, zmienić umowę, albo załatwić sprawy bieżące – podkreśla członek Zarządu PSG Ireneusz Krupa. Obecnie kładzie się nacisk na jakość paliwa opałowego, gaz jest znacznie bardziej ekologiczny niż węgiel, dlatego zauważa się duży wzrost liczby odbiorców.
Poseł Krzysztof Lipiec podkreślał, że Polska Spóła Gazownictwa zdecydowanie wkracza w świętokrzyską gospodarkę. W ostatnim czasie podpisana została umowa na położenie sieci gazowej w gminie Kije, niebawem dołączy Piekoszów. Gaz to czyste ekologiczne paliwo, a zwiększeni jego użycia wpisuje się w rządowy program na rzecz czystego powietrza. Poseł dodał także, że rząd Prawa i Sprawiedliwości przywraca mieszkańcom Polskę powiatową, wracają posterunki policji, czy punkty pocztowe.
Kolejnym przykładem takiego działania jest punkt obsługi klienta. Podobne miejsca jak w Starachowicach działają od niedawna w Busku i Kielcach. Planuje się otwarcie kolejnych punktów obsługi klienta w Sandomierzu i Skarżysku.
PSG ma w planie dostarczanie błękitnego paliwa do 300 gmin w kraju – informuje dyrektor oddziału w Kielcach Radosław Słoniewski. Do końca tego roku, tylko w województwie świętokrzyskim przyłączone zostanie kolejne siedem gmin, co łącznie da 69 gmin przyłączonych do sieci gazowej.
Punkt obsługi klienta mieści się przy ulicy Piłsudskiego w Starachowicach.