Profesor Piotr Wawrzyk, wiceminister spraw zagranicznych, w poniedziałkowy poranek spotkał się z pracownikami WSP Społem w Kielcach. Jak podkreśla, bezpośredni kontakt z wyborcami, rozmowa o ich problemach i zachęcanie do głosowania to podstawa prowadzenia kampanii wyborczej.
– Takie zakłady jak kieleckie Społem są marką województwa świętokrzyskiego, o którą powinniśmy szczególnie dbać i wspierać. Najlepszym tego przykładem jest majonez, który jest znany w całym kraju. Musimy zrobić wszystko, aby był jeszcze popularniejszy także na całym świecie. WSP Społem to przedsiębiorstwo, które przechodziło różne perturbacje, jednak obecnie świetnie sobie radzi na rynku o czym świadczy wysoka jakość i popularność jego produktów – dodaje.
Piotr Wawrzyk podkreśla, że na niespełna dwa tygodnie przed wyborami parlamentarnymi w dalszym ciągu będzie spotykał się z mieszkańcami województwa świętokrzyskiego na bazarach, czy przy zakładach pracy.
Jak zaznacza, bezpośredni kontakt z wyborcami to okazja do wsłuchania się w ich problemy, a także przedstawienia kolejnych propozycji programowych Prawa i Sprawiedliwości.