Nasze prawa jako klienta biura podróży są odpowiednio chronione – powiedział w „Stacji Wakacje: Smakuj lato” Wojciech Kobylarz Naczelnik Wydziału Prawno-Organizacyjnego w Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej w Kielcach.
Musimy mieć świadomość, żeby jak najszybciej informować pilota czy organizatora wycieczki o wszelkich nieprawidłowościach. Chodzi na przykład o opóźnione lub odwołane loty, niezgodne z umową warunki w hotelu czy dłuższa niż w folderze droga na plażę.
Ekspert do spraw konsumenckich wyjaśnił, że czas na wszelkie reklamacje, związane z usługami turystycznymi, wydłużył się do trzech lat. Możemy starać się o zadośćuczynienie lub odszkodowanie do trzykrotności ceny za wyjazd względem każdego z klientów – mówił Wojciech Kobylarz naczelnik Wydziału Prawno-Organizacyjnego w Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej w Kielcach.
Posłuchaj audycji
Część pierwsza:
Część druga: