Znamy nazwiska nowych szefów wydziałów Urzędu Miasta Kielce. Dzisiaj (23 kwietnia) weszła w życie reorganizacja magistratu. Jak informowaliśmy, po zmianach z 40 stanowisk dyrektorskich pozostało 26.
O zmianach władze miasta poinformowały podczas konferencji prasowej. Udziału w spotkaniu z dziennikarzami nie wziął prezydent Kielc, który jak tłumaczono przebywa w Warszawie. Stanowiska zachowają, między innymi, dyrektorzy Filip Pietrzyk, Artur Hajdorowicz oraz Elżbieta Korczyńska.
Danuta Papaj, pełnomocnik prezydenta Kielc, poinformowała, że w najbliższym czasie rozpisanych zostanie 5 do 6 konkursów na stanowiska szefów, między innymi na szefa Kancelaria Prezydenta. Dodała, że dyrektorzy nowych wydziałów będą pełnić te obowiązki przez trzy najbliższe miesiące, a w tym czasie muszą przedstawić, jak wyobrażają sobie zarządzanie swoimi komórkami.
Danuta Papaj poinformowała jednocześnie, że do końca miesiąca będzie pełnić funkcję pełnomocnika prezydenta. Nie chciała jednak potwierdzić, czy to oznacza, że w maju zostanie powołana na stanowisko trzeciego zastępcy prezydenta Kielc.
– Do końca tego miesiąca kończy się moje pełnomocnictwo. Pan prezydent poinformuje o zamiarach odnośnie mojej osoby – powiedziała Danuta Papaj.
Nie zmieni się dyrektor Wydziału Komunikacji. Nadal kierować nim będzie Tadeusz Kot. Zmian nie będzie także na stanowisku kierownika Urząd Stanu Cywilnego i Spraw Obywatelskich, którym nadal będzie zarządzać Piotr Mołas.
Wydziałowi Przedsiębiorczości i Komunikacji Społecznej szefować będzie Anita Lagierska, dotychczas zastępca dyrektora Wydziału Rozwoju i Rewitalizacji Miasta. Wydziałem Edukacji, Kultury, Sportu i Turystyki pokieruje Piotr Łojek, który dotychczas był doradcą wiceprezydenta Marcina Różyckiego. Zastępstwo dyrektora zaproponowano Arturowi Sobolewskiemu. Z kolei Albert Wawrzycki będzie pełnił obowiązki dyrektora Wydziału Administracyjnego.
NOWA STRUKTURA ORGANIZACYJNA W RATUSZU:
Wydział Organizacji i Kadr – pełniąca obowiązki dyrektora Elżbieta Korczyńska
Wydział Przedsiębiorczości i Komunikacji Społecznej – pełniąca obowiązki dyrektora Anita Lagierska
Wydział Komunikacji – pełniący obowiązki dyrektora Tadeusz Kot
Urząd Stanu Cywilnego i Spraw Obywatelskich – pełniący obowiązki dyrektora Piotr Mołas
Wydział Edukacji, Kultury, Sportu i Turystyki – pełniący obowiązki dyrektora Piotr Łojek
Wydział Urbanistyki i Architektury – pełniący obowiązki dyrektora Artur Hajdorowicz
Wydział Geodezji – pełniąca obowiązki dyrektora Monika Łysek
Wydział Gospodarki Nieruchomościami – pełniący obowiązki dyrektora Filip Pietrzyk
Wydział Gospodarki Komunalnej i Środowiska – pełniąca obowiązki dyrektora Aneta Boroń
Wydział Budżetu i Księgowości – będzie podlegał bezpośrednio skarbnikowi miasta Beacie Pawłowskiej
Wydział Podatków, Należności i Windykacji – pełniąca obowiązki dyrektora Dorota Polak
Wydział Administracyjny – pełniący obowiązki dyrektora Albert Wawrzycki
Biuro Zarządzania Funduszami Europejskimi – pełniący obowiązki dyrektora Mieczysław Pastuszko
Biuro Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego – pełniący obowiązki dyrektora Krzysztof Papuda
Biuro do spraw Inteligentnego Zarządzania Rozwojem – Smart City – pełniąca obowiązki dyrektora Anna Dwurnik