– Mikołaj musi być wysoki, dość tęgi i najlepiej z własną brodą mówili goście „Na każdą pogodę”. Paulina Głąb i Zbigniew Brzeziński z Miejskiego Urzędu Pracy Kielcach dodali, że to najczęściej kryteria, jakie stawiają Mikołaja duże korporacje. I chociaż sezon na te usługi dopiero się zaczyna, to należy wcześniej pomyśleć o znalezieniu takich ofert.
Zdaniem gości Radia Kielce rynek poszukuje usługobiorców, ale ceny w porównaniu do lat poprzednich są niższe nawet o 50 procent. Chętni do pracy w charakterze Mikołajów powinni pomyśleć o wzięciu udziału w szkoleniach dotyczących animacji dla dzieci, muszą znać także bohaterów aktualnych bajek, aby stać się bardziej konkurencyjni – stwierdzili Paulina Gołąb i Zbigniew Brzeziński z MUP Kielce.
Część pierwsza:
Część druga: