Studenci Uniwersytetu Jana Kochanowskiego będą starali się, żeby Energetyczne Centrum Nauki działające w Kieleckim Parku Technologicznym stało się bardziej popularne. Jak mówi doktor Tomasz Chrząstek, dyrektor Instytutu Dziennikarstwa i Informacji UJK, młodzi ludzie będą musieli pracować, tak jak pracują profesjonalne firmy branży Public Relations.
– Umowa, którą podpiszemy z KPT to pokłosie naszego przejścia na profil praktyczny. Studenci będą wykonywać takie zlecenie, podobne do tych, które w przyszłości będą też musieli wykonywać w firmach. Zlecenie będzie dotyczyło przygotowania strategii promocyjnej – informuje Tomasz Chrząstek.
Studenci będą starali się budować i promować markę Energetycznego Centrum Nauki, oraz na bieżąco analizować to, ile i jakie informacje na temat Centrum pojawią się w mediach. Zajęcia będą trwały semestr. Doktor Tomasz Chrząstek podkreśla, że jest to doskonały sposób przygotowania studentów do zawodu, który będą wykonywać w przyszłości.
– To jest swego rodzaju wartość dodana do studiów. Wiadomo, że w ich trakcie mają też praktyki, ale tutaj uczą się czegoś, co będą później mogli wpisać do port folio. Na pewno docenią to pracodawcy - uważa Tomasz Chrząstek.
Trzech najlepszych studentów zostanie nagrodzonych płatnymi stażami, które ufunduje Kielecki Park Technologiczny. Uczelnia i KPT podpiszą umowę w piątek.