Przedstawiciele spółki Michalczewski, która zaproponowała najniższą cenę w przetargu na obsługę komunikacyjną Kielc, dostarczyła do Zarządu Transportu Miejskiego uzupełniającą dokumentację, której zabrakło w ofercie. Mają się w niej znajdować informacje, dotyczące m.in. tego, gdzie spółka zamierza zlokalizować bazę. Informację o tym, że dokumentacja wpłynęła potwierdzili nam przedstawiciele Zarządu Transportu Miejskiego. Nie chcieli jednak ujawniać żadnych szczegółów.
Aleksandra Michalczewska – Kucharska, prezes zarządu spółki mówi, że dokumentacja jest kompletna. Jak dodała firma będzie dysponować bazą w Kielcach, ma wytypowane miejsce na ten cel, ale na razie nie zdradzi, gdzie się ona znajdzie, ponieważ jest to tajemnica przedsiębiorstwa.
Prezes zapewnia również, że dokumentacja została uzupełniona o listę pracowników, których zatrudni na czas wykonywania kontraktu. Przypomnijmy, chodzi o 350 osób. Firma, która zwycięży w przetargu, będzie wozić pasażerów w Kielcach oraz w dziewięciu ościennych gminach przez 10 najbliższych lat. Musi mieć 123 autobusy, w tym 31 przegubowych, które mają średnio osiem lat, 350 kierowców i zajezdnię na terenie Kielc. Ma obsługiwać także 25 autobusów hybrydowych, które w tym roku kupi miasto.