Dziś dowiemy się, jak będzie wyglądało logo oraz banery reklamowe klastra turystycznego utworzonego przez gminę Chęciny, Muzeum Wsi Kieleckiej, Regionalne Centrum Naukowo Technologiczne w Podzamczu, a także Jaskinię Raj i Przedsiębiorstwo Łysogóry.
Burmistrz gminy Chęciny Robert Jaworski podkreśla, że członkowie klastra wybiorą ostateczną wersję znaku, która będzie ich reklamować. Wybór logo jest jednym z pierwszych elementów promocji klastra. Banery reklamowe mają pojawić się w całej Polsce. Wiosną przedstawiciele wszystkich instytucji wchodzących w skład grupy zorganizują wydarzenie, które będzie inaugurowało działalność turystyczną.
– Mamy dużo ciekawych pomysłów, obecnie pracujemy nad utworzeniem wspólnego biletu. Zależy nam, aby zatrzymać w regionie turystów nie przez kilka godzin, ale przez kilka dni – podkreśla Robert Jaworski.
Burmistrz Chęcin dodaje, że członkowie klastra wspólnie będą przygotowywać ofertę turystyczną i razem będą występowali o dofinansowanie na rozwój turystyki w tej części regionu.