Rozpoczęła się kampania telewizyjna, promująca Szlak Rowerowy Polski Wschodniej „Green Velo”. We wszystkich większych stacjach, zarówno telewizji publicznej, jak i komercyjnej oraz na antenach tematycznych we wrześniu pokazanych zostanie 2,5 tysiąca spotów, prezentujących najciekawsze i najpiękniejsze miejsca, liczącego ponad 2 tysiące kilometrów szlaku, przebiegającego przez 5 województw Polski Wschodniej, m. in. świętokrzyskie. Koszt kampanii to 4,5 mln złotych.
45-sekundowe spoty są dłuższe, niż standardowe w telewizji, które zwykle liczą pół minuty – podkreśla Jarosław Panek, rzecznik prasowy Regionalnej Organizacji Turystycznej Województwa Świętokrzyskiego.
Świętokrzyski ROT w imieniu wszystkich 5 województw odpowiada za trwającą od ubiegłego roku promocję tego przedsięwzięcia, na którą pozyskał 25 mln złotych z unijnego programu Rozwój Polski Wschodniej. W grudniu ukażą się jeszcze materiały promocyjne w prasie, wydany też zostanie okolicznościowy kalendarz na 2016 rok, a już niebawem ruszy portal internetowy Green Velo – dodał Jarosław Panek.
Szlak rowerowy Polski Wschodniej jest największy w Europie. Inwestycja będzie gotowa do końca roku.