Pracownicy Uniwersytetu Jana Kochanowskiego przygotowują film, który będzie zachęcał studentów i doktorantów z innych miast, do wzięcia udziału w programie wymiany MOST i odwiedzenia kieleckiej uczelni.
– Tym projektem chcemy zachęcić, młodych ludzi studiujących w innych miastach, żeby wybrali naszą uczelni na semestr lub na rok i właśnie tutaj przyjechali pogłębiać wiedzę – mówi Jan Duda z UJK.
Jak podkreśla, w filmie reklamowym znajdą się również informacje o regionie oraz współpracy uczelni z różnego rodzaju jednostkami.
– W naszym mieście studiuje 50 tysięcy osób, mamy bardzo interesującą ofertę naukową. Materiał chcemy skierować szczególnie do osób, które niewiele wiedzą na temat województwa świętokrzyskiego i naszej uczelni – informuje Jan Duda.
Film reklamowy zostanie zamieszczony na stronie uczelni oraz programu MOST. W jego realizację zaangażowało się kilkadziesiąt polskich uczelni.