Specjalna Strefa Ekonomiczna „Starachowice”, Targi Kielce, hotele, Politechnika Świętokrzyska i opactwo Cystersów w Wąchocku – to elementy, które w poniedziałek zobaczą widzowie telewizyjnych stacji informacyjnych w nowym spocie reklamowym, którego produkcję zleciła Regionalna Organizacja Turystyczna i Specjalna Strefa Ekonomiczna „Starachowice”.
„Świętokrzyskie oferuje tereny inwestycyjne, a dodatkowo gwarantuje dobrze wykształcone kadry dla biznesu. Jest platforma sprzedaży międzynarodowej, czyli Targi Kielce, a inwestor przyjeżdżający do regionu może wygodnie odpocząć w najwyższej klasy hotelach i zwiedzić wspaniałe zabytki”- podkreśla prezes Zarządu Specjalnej Stefy Ekonomicznej – Cezary Tkaczyk.
Zdaniem szefa Regionalnej Organizacji Turystycznej- Jacka Kowalczyka, starachowicka strefa ma wiele dokonań. Dzięki jej działalności powstało 7 tysięcy miejsc pracy na terenach najbardziej zagrożonych strukturalnym bezrobociem, a inwestorzy wydali już 2 miliardy złotych.
Kampania reklamowa ruszy w dwóch kanałach 15 września i potrwa dwa tygodnie. W sumie zostanie wyemitowanych 166 półminutowych spotów. Produkcja i emisja reklamy telewizyjnej to koszt 300 tysięcy złotych. W większości to środki unijne – informuje Małgorzata Wilk – Grzywna – dyrektor Biura ROT.
W spocie występuje Patrycja Woźniak, modelka pochodząca z Kielc, która ostatnio pojawiła się na okładce tajlandzkiego wydania Vogue’a.