O tytuł „Młodego Mistrza Marketingu Terytorialnego” będą rywalizować młodzi ludzie, którzy wezmą udział w konkursie, zorganizowanym przez Punkt Informacji Turystycznej w Samsonowie. Inicjatywa ma pomóc w kształtowaniu poczucia tożsamości i przynależności do rodzinnego miejsca – podkreśla Sylwia Pytka z Punktu Informacji Turystycznej.
Inicjatywa skierowana jest do gimnazjalistów oraz uczniów szóstych klas szkół podstawowych z gminy Zagnańsk. W konkursie może wziąć jednak udział także młodzież, która z terenów należących do Lokalnej Grupy Działania Dorzecza Bobrzy,
Konkurs został podzielony na trzy etapy. W pierwszym, zadaniem uczestników będzie stworzenie rysunku, napisanie wiersza, albo opowiadania dotyczącego gminy Zagnańsk. Zwycięzcy pierwszego etapu spotkają się na szkoleniu, po którym organizatorzy wyłonią 3 osoby, które będą rywalizować o tytuł Mistrza Marketingu Terytorialnego. Zwycięzca konkursu poprowadzi szkolenie dla studentów Uniwersytetu Jana Kochanowskiego o tym jak zostać społecznym liderem.
Prace plastyczne i literackie należy przesyłać do 4 grudnia na adres Gminnego Ośrodka Kultury, Sportu i Rekreacji, przy ulicy Turystycznej w Zagnańsku.