Świętokrzyski oddział Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Kielcach wydłuża czas pracy. W poniedziałki instytucja będzie czynna o godzinę dłużej, czyli do 18.00, informuje Paweł Szkalej, rzecznik placówki. Zwraca też uwagę, że są inne formy kontaktu z urzędnikami.
– Oprócz możliwości osobistego kontaktu przypominamy o możliwości umówienia e-wizyty. Klienci mogą się z nami kontaktować również telefonicznie, aby uzyskać informacje np. na temat polskiego bonu turystycznego. Uruchomiliśmy także nowe infolinie w sprawie świadczeń dla obywateli Ukrainy – dodał Paweł Szkalej.
Centrum Obsługi Telefonicznej ZUS czynne jest w dni robocze, w godzinach od 7.00 do 18.00., pod numerem telefonu 22 560 16 00. W sprawie polskiego bonu turystycznego z urzędem można się kontaktować telefonicznie we wszystkie dni tygodnia w godzinach od 7.00 do 20.00, dzwoniąc pod numer: 22 11 22 111. Z kolei w sprawie Polskiego Ładu i świadczeń rodzinnych, takich jak Rodzina 500 plus oraz Rodzinny Kapitał Opiekuńczy, pracownicy ZUS-u czekają na telefony od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8.00 do 15.00, pod numerem: 22 290 55 00.
Z kolei w sprawie świadczeń rodzinnych dla obywateli Ukrainy, do instytucji można dzwonić w dni powszednie od 8.00 do 18.00. Numer telefonu, to: 22 444 02 55.
Od wtorku do piątku placówki Zakładu Ubezpieczeń Społecznych przyjmują klientów w godzinach 8.00 – 15.00.