sobota, 13 września 2025
101,4 MHz | 90,4 Kielce | 100,00 MHz Włoszczowa  dab logo M10D 215,072 MHz                    Zadzwoń do studia 41 200 20 20          
Brak wyników
Pokaż wszystko
Radio Kielce
  • REGION
    • ŚWIĘTOKRZYSKIE
    • KIELCE
    • BUSKO-ZDRÓJ
    • JĘDRZEJÓW
    • KAZIMIERZA WIELKA
    • KOŃSKIE
    • OPATÓW
    • OSTROWIEC ŚWIĘTOKRZYSKI
    • PIŃCZÓW
    • SANDOMIERZ
    • SKARŻYSKO-KAMIENNA
    • STARACHOWICE
    • STASZÓW
    • WŁOSZCZOWA
  • KRAJ / ŚWIAT
  • SPORT
    • WIADOMOŚCI SPORTOWE
    • KORONA KIELCE
    • INDUSTRIA KIELCE
  • KULTURA
    • AKTUALNOŚCI
    • INFORMATOR KULTURALNY
    • RECENZJE
  • CO NA DROGACH
  • ZDROWIE
  • MULTIMEDIA
    • ZDJĘCIA
    • GALERIA KUBALSKI & TASZŁOW
    • WIDEO
    • PODCASTY
  • POGODA
  • PORTALE RADIA KIELCE
    • CENTRUM EDUKACJI MEDIALNEJ
    • FOLK RADIO
    • PODCASTY
    • PROJEKT PRACA
    • WIELKA LITERATURA W CYFROWYM ŚWIECIE
  • O NAS
    • RAMÓWKA
    • AUDYCJE RADIA KIELCE
    • KONTAKT
    • DZIENNIKARZE
    • DZIAŁ PROMOCJI I MARKETINGU
    • STUDIO GRAM
    • HISTORIA POLSKIEGO RADIA KIELCE
    • WARUNKI KORZYSTANIA
    • REGULAMIN KONKURSÓW ANTENOWYCH
    • ZASADY KAMPANII SPOŁECZNYCH
    • POLITYKA PRYWATNOŚCI
    • STANDARDY OCHRONY MAŁOLETNICH
    • ABONAMENT RTV
    • PROCEDURA ZGŁOSZEŃ WEWNĘTRZNYCH
    • BIP
Radio Kielce
  • REGION
    • ŚWIĘTOKRZYSKIE
    • KIELCE
    • BUSKO-ZDRÓJ
    • JĘDRZEJÓW
    • KAZIMIERZA WIELKA
    • KOŃSKIE
    • OPATÓW
    • OSTROWIEC ŚWIĘTOKRZYSKI
    • PIŃCZÓW
    • SANDOMIERZ
    • SKARŻYSKO-KAMIENNA
    • STARACHOWICE
    • STASZÓW
    • WŁOSZCZOWA
  • KRAJ / ŚWIAT
  • SPORT
    • WIADOMOŚCI SPORTOWE
    • KORONA KIELCE
    • INDUSTRIA KIELCE
  • KULTURA
    • AKTUALNOŚCI
    • INFORMATOR KULTURALNY
    • RECENZJE
  • CO NA DROGACH
  • ZDROWIE
  • MULTIMEDIA
    • ZDJĘCIA
    • GALERIA KUBALSKI & TASZŁOW
    • WIDEO
    • PODCASTY
  • POGODA
  • PORTALE RADIA KIELCE
    • CENTRUM EDUKACJI MEDIALNEJ
    • FOLK RADIO
    • PODCASTY
    • PROJEKT PRACA
    • WIELKA LITERATURA W CYFROWYM ŚWIECIE
  • O NAS
    • RAMÓWKA
    • AUDYCJE RADIA KIELCE
    • KONTAKT
    • DZIENNIKARZE
    • DZIAŁ PROMOCJI I MARKETINGU
    • STUDIO GRAM
    • HISTORIA POLSKIEGO RADIA KIELCE
    • WARUNKI KORZYSTANIA
    • REGULAMIN KONKURSÓW ANTENOWYCH
    • ZASADY KAMPANII SPOŁECZNYCH
    • POLITYKA PRYWATNOŚCI
    • STANDARDY OCHRONY MAŁOLETNICH
    • ABONAMENT RTV
    • PROCEDURA ZGŁOSZEŃ WEWNĘTRZNYCH
    • BIP
Brak wyników
Pokaż wszystko
Radio Kielce

Hybrydą ze Skarżyska do Łodzi [ZDJĘCIA]

Polskie Radio Kielce
2022-05-27 10:15
1 min. czytania
A A
Hybrydowy Zespół Trakcyjny IMPULS 2 typu 36WEh to pierwszy polski pojazd szynowy, który oprócz napędu elektrycznego posiada napęd spalinowy, co pozwala na przejazd po liniach kolejowych pozbawionych sieci trakcyjnej. Maksymalna prędkość eksploatacyjna: 120 km/godz. w trybie spalinowym oraz 160 km/godz. w trybie elektrycznym / Newag / ŁKA

Hybrydowy Zespół Trakcyjny IMPULS 2 typu 36WEh to pierwszy polski pojazd szynowy, który oprócz napędu elektrycznego posiada napęd spalinowy, co pozwala na przejazd po liniach kolejowych pozbawionych sieci trakcyjnej. Maksymalna prędkość eksploatacyjna: 120 km/godz. w trybie spalinowym oraz 160 km/godz. w trybie elektrycznym / Newag / ŁKA

Udostępnij na FacebookUdostępnij na TwitterEmail

Łódzka Kolej Aglomeracyjna uruchomi połączenia z Łodzi przez Tomaszów Mazowiecki i Końskie do Skarżyska-Kamiennej. Trasę obsługiwać będą nowoczesne pociągi hybrydowe.

Czytaj również

Jazz w synagodze – prolog do Memorial to Miles Targi Kielce Jazz Festiwalu

Jazz w synagodze – prolog do Memorial to Miles Targi Kielce Jazz Festiwalu

2025-09-13
Co nas czeka gdy mgły się podniosą?

Co nas czeka gdy mgły się podniosą?

2025-09-13

Regionalny przewoźnik z Łodzi systematycznie rozwija ofertę połączeń międzywojewódzkich. Kolejnym odcinkiem obsługiwanym przez ŁKA ma być trasa Łódź – Skarżysko-Kamienna. Spółka zapowiedziała, że wjedzie na teren województwa świętokrzyskiego wykorzystując w tym celu elektryczno-spalinowe Impulsy produkcji nowosądeckiego Newagu.

Pociągi do Skarżyska mają odjeżdżać z dworców Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Połączenia mają zostać uruchomione w grudniu tego roku, gdy w życie wejdzie nowy rozkład jazdy pociągów.

Co ciekawe, trasa, na której pojawią się hybrydy może zostać zelektryfikowana. Jak informowaliśmy, władze województw łódzkiego i świętokrzyskiego planują elektryfikację prawie 90-kilometrowego odcinka linii kolejowej nr 25 z Tomaszowa Mazowieckiego do Skarżyska-Kamiennej. Prace finansowane w ramach programu Kolej Plus zakończą się jednak najwcześniej za kilka lat.

Linia kolejowa nr 25: odcinek Skarżysko-Kamienna - Łódź / Robert Durbas - Radio Kielce / mapa: PKP PLK

dz-skarzysko-120527
Hybrydowy Zespół Trakcyjny IMPULS 2 typu 36WEh to pierwszy polski pojazd szynowy, który oprócz napędu elektrycznego posiada napęd spalinowy, co pozwala na przejazd po liniach kolejowych pozbawionych sieci trakcyjnej. Maksymalna prędkość eksploatacyjna: 120 km/godz. w trybie spalinowym oraz 160 km/godz. w trybie elektrycznym / Newag / ŁKAHybrydowy Zespół Trakcyjny IMPULS 2 typu 36WEh to pierwszy polski pojazd szynowy, który oprócz napędu elektrycznego posiada napęd spalinowy, co pozwala na przejazd po liniach kolejowych pozbawionych sieci trakcyjnej. Maksymalna prędkość eksploatacyjna: 120 km/godz. w trybie spalinowym oraz 160 km/godz. w trybie elektrycznym / Newag / ŁKA
Hybrydowy Zespół Trakcyjny IMPULS 2 typu 36WEh to pierwszy polski pojazd szynowy, który oprócz napędu elektrycznego posiada napęd spalinowy, co pozwala na przejazd po liniach kolejowych pozbawionych sieci trakcyjnej. Maksymalna prędkość eksploatacyjna: 120 km/godz. w trybie spalinowym oraz 160 km/godz. w trybie elektrycznym / Newag / ŁKAHybrydowy Zespół Trakcyjny IMPULS 2 typu 36WEh to pierwszy polski pojazd szynowy, który oprócz napędu elektrycznego posiada napęd spalinowy, co pozwala na przejazd po liniach kolejowych pozbawionych sieci trakcyjnej. Maksymalna prędkość eksploatacyjna: 120 km/godz. w trybie spalinowym oraz 160 km/godz. w trybie elektrycznym / Newag / ŁKA
Hybrydowy Zespół Trakcyjny IMPULS 2 typu 36WEh to pierwszy polski pojazd szynowy, który oprócz napędu elektrycznego posiada napęd spalinowy, co pozwala na przejazd po liniach kolejowych pozbawionych sieci trakcyjnej. Maksymalna prędkość eksploatacyjna: 120 km/godz. w trybie spalinowym oraz 160 km/godz. w trybie elektrycznym / Newag / ŁKAHybrydowy Zespół Trakcyjny IMPULS 2 typu 36WEh to pierwszy polski pojazd szynowy, który oprócz napędu elektrycznego posiada napęd spalinowy, co pozwala na przejazd po liniach kolejowych pozbawionych sieci trakcyjnej. Maksymalna prędkość eksploatacyjna: 120 km/godz. w trybie spalinowym oraz 160 km/godz. w trybie elektrycznym / Newag / ŁKA
Hybrydowy Zespół Trakcyjny IMPULS 2 typu 36WEh to pierwszy polski pojazd szynowy, który oprócz napędu elektrycznego posiada napęd spalinowy, co pozwala na przejazd po liniach kolejowych pozbawionych sieci trakcyjnej. Maksymalna prędkość eksploatacyjna: 120 km/godz. w trybie spalinowym oraz 160 km/godz. w trybie elektrycznym / Newag / ŁKAHybrydowy Zespół Trakcyjny IMPULS 2 typu 36WEh to pierwszy polski pojazd szynowy, który oprócz napędu elektrycznego posiada napęd spalinowy, co pozwala na przejazd po liniach kolejowych pozbawionych sieci trakcyjnej. Maksymalna prędkość eksploatacyjna: 120 km/godz. w trybie spalinowym oraz 160 km/godz. w trybie elektrycznym / Newag / ŁKA
Hybrydowy Zespół Trakcyjny IMPULS 2 typu 36WEh to pierwszy polski pojazd szynowy, który oprócz napędu elektrycznego posiada napęd spalinowy, co pozwala na przejazd po liniach kolejowych pozbawionych sieci trakcyjnej. Maksymalna prędkość eksploatacyjna: 120 km/godz. w trybie spalinowym oraz 160 km/godz. w trybie elektrycznym / Newag / ŁKAHybrydowy Zespół Trakcyjny IMPULS 2 typu 36WEh to pierwszy polski pojazd szynowy, który oprócz napędu elektrycznego posiada napęd spalinowy, co pozwala na przejazd po liniach kolejowych pozbawionych sieci trakcyjnej. Maksymalna prędkość eksploatacyjna: 120 km/godz. w trybie spalinowym oraz 160 km/godz. w trybie elektrycznym / Newag / ŁKA
Hybrydowy Zespół Trakcyjny IMPULS 2 typu 36WEh to pierwszy polski pojazd szynowy, który oprócz napędu elektrycznego posiada napęd spalinowy, co pozwala na przejazd po liniach kolejowych pozbawionych sieci trakcyjnej. Maksymalna prędkość eksploatacyjna: 120 km/godz. w trybie spalinowym oraz 160 km/godz. w trybie elektrycznym / Newag / ŁKAHybrydowy Zespół Trakcyjny IMPULS 2 typu 36WEh to pierwszy polski pojazd szynowy, który oprócz napędu elektrycznego posiada napęd spalinowy, co pozwala na przejazd po liniach kolejowych pozbawionych sieci trakcyjnej. Maksymalna prędkość eksploatacyjna: 120 km/godz. w trybie spalinowym oraz 160 km/godz. w trybie elektrycznym / Newag / ŁKA
Hybrydowy Zespół Trakcyjny IMPULS 2 typu 36WEh to pierwszy polski pojazd szynowy, który oprócz napędu elektrycznego posiada napęd spalinowy, co pozwala na przejazd po liniach kolejowych pozbawionych sieci trakcyjnej. Maksymalna prędkość eksploatacyjna: 120 km/godz. w trybie spalinowym oraz 160 km/godz. w trybie elektrycznym / Newag / ŁKAHybrydowy Zespół Trakcyjny IMPULS 2 typu 36WEh to pierwszy polski pojazd szynowy, który oprócz napędu elektrycznego posiada napęd spalinowy, co pozwala na przejazd po liniach kolejowych pozbawionych sieci trakcyjnej. Maksymalna prędkość eksploatacyjna: 120 km/godz. w trybie spalinowym oraz 160 km/godz. w trybie elektrycznym / Newag / ŁKA
Hybrydowy Zespół Trakcyjny IMPULS 2 typu 36WEh to pierwszy polski pojazd szynowy, który oprócz napędu elektrycznego posiada napęd spalinowy, co pozwala na przejazd po liniach kolejowych pozbawionych sieci trakcyjnej. Maksymalna prędkość eksploatacyjna: 120 km/godz. w trybie spalinowym oraz 160 km/godz. w trybie elektrycznym / Newag / ŁKAHybrydowy Zespół Trakcyjny IMPULS 2 typu 36WEh to pierwszy polski pojazd szynowy, który oprócz napędu elektrycznego posiada napęd spalinowy, co pozwala na przejazd po liniach kolejowych pozbawionych sieci trakcyjnej. Maksymalna prędkość eksploatacyjna: 120 km/godz. w trybie spalinowym oraz 160 km/godz. w trybie elektrycznym / Newag / ŁKA
Hybrydowy Zespół Trakcyjny IMPULS 2 typu 36WEh to pierwszy polski pojazd szynowy, który oprócz napędu elektrycznego posiada napęd spalinowy, co pozwala na przejazd po liniach kolejowych pozbawionych sieci trakcyjnej. Maksymalna prędkość eksploatacyjna: 120 km/godz. w trybie spalinowym oraz 160 km/godz. w trybie elektrycznym / Newag / ŁKAHybrydowy Zespół Trakcyjny IMPULS 2 typu 36WEh to pierwszy polski pojazd szynowy, który oprócz napędu elektrycznego posiada napęd spalinowy, co pozwala na przejazd po liniach kolejowych pozbawionych sieci trakcyjnej. Maksymalna prędkość eksploatacyjna: 120 km/godz. w trybie spalinowym oraz 160 km/godz. w trybie elektrycznym / Newag / ŁKA
Hybrydowy Zespół Trakcyjny IMPULS 2 typu 36WEh to pierwszy polski pojazd szynowy, który oprócz napędu elektrycznego posiada napęd spalinowy, co pozwala na przejazd po liniach kolejowych pozbawionych sieci trakcyjnej. Maksymalna prędkość eksploatacyjna: 120 km/godz. w trybie spalinowym oraz 160 km/godz. w trybie elektrycznym / Newag / ŁKAHybrydowy Zespół Trakcyjny IMPULS 2 typu 36WEh to pierwszy polski pojazd szynowy, który oprócz napędu elektrycznego posiada napęd spalinowy, co pozwala na przejazd po liniach kolejowych pozbawionych sieci trakcyjnej. Maksymalna prędkość eksploatacyjna: 120 km/godz. w trybie spalinowym oraz 160 km/godz. w trybie elektrycznym / Newag / ŁKA
Hybrydowy Zespół Trakcyjny IMPULS 2 typu 36WEh to pierwszy polski pojazd szynowy, który oprócz napędu elektrycznego posiada napęd spalinowy, co pozwala na przejazd po liniach kolejowych pozbawionych sieci trakcyjnej. Maksymalna prędkość eksploatacyjna: 120 km/godz. w trybie spalinowym oraz 160 km/godz. w trybie elektrycznym / Newag / ŁKAHybrydowy Zespół Trakcyjny IMPULS 2 typu 36WEh to pierwszy polski pojazd szynowy, który oprócz napędu elektrycznego posiada napęd spalinowy, co pozwala na przejazd po liniach kolejowych pozbawionych sieci trakcyjnej. Maksymalna prędkość eksploatacyjna: 120 km/godz. w trybie spalinowym oraz 160 km/godz. w trybie elektrycznym / Newag / ŁKA
Tagi: linia kolejowa nr 25PKPPKP PLKKIELCEKOŃSKIE

CZYTAJ RÓWNIEŻ

Jazz w synagodze – prolog do Memorial to Miles Targi Kielce Jazz Festiwalu
ZDJĘCIA

Jazz w synagodze – prolog do Memorial to Miles Targi Kielce Jazz Festiwalu

2025-09-13
Co nas czeka gdy mgły się podniosą?
POGODA

Co nas czeka gdy mgły się podniosą?

2025-09-13
Świętokrzyscy muzealnicy uhonorowani. Nagrody im. Tadeusza Włoszka przyznane
ZDJĘCIA

Świętokrzyscy muzealnicy uhonorowani. Nagrody im. Tadeusza Włoszka przyznane

2025-09-12
Kielce i sąsiadujące samorządy świętują rocznicę nawiązania współpracy
ZDJĘCIA

Kielce i sąsiadujące samorządy świętują rocznicę nawiązania współpracy

2025-09-12
Czy będzie przejazd przez skrzyżowanie w centrum miasta?
WIDEO

Czy będzie przejazd przez skrzyżowanie w centrum miasta?

2025-09-12
Uczyli się jak bezpiecznie gotować
ZDJĘCIA

Uczyli się jak bezpiecznie gotować

2025-09-12
21.04.2025 Słowik. Policja kontroluje ruch za pomocą drona / Fot. Jarosław Kubalski - Radio Kielce

Kolejny dron czy fałszywy alarm?

2025-09-12
Burzowa strefa podzieli województwo
POGODA

Burzowa strefa podzieli województwo

2025-09-12
podcasty.radiokielce.pl
folkradio.pl

REGION

Jazz w synagodze – prolog do Memorial to Miles Targi Kielce Jazz Festiwalu

Co nas czeka gdy mgły się podniosą?

Kielce i sąsiadujące samorządy świętują rocznicę nawiązania współpracy

Czy będzie przejazd przez skrzyżowanie w centrum miasta?

Uczyli się jak bezpiecznie gotować

Kolejny dron czy fałszywy alarm?

Na Ponidzie wracają żółwie błotne

Uwaga wypadek. Ratownicy zabrali kierowcę

Burzowa strefa podzieli województwo

Zdjęcia Huty Stąporków pilnie potrzebne

AKTUALNOŚCI

  • ŚWIĘTOKRZYSKIE
  • KRAJ / ŚWIAT
  • SPORT
  • KULTURA
  • ZDROWIE
  • CO NA DROGACH
  • STREFA MUNDURU
  • GALERIE ZDJĘĆ
  • WIDEO
  • POGODA

WIADOMOŚCI LOKALNE

  • KIELCE
  • BUSKO-ZDRÓJ
  • JĘDRZEJÓW
  • KAZIMIERZA-WIELKA
  • KOŃSKIE
  • OPATÓW
  • OSTROWIEC-ŚWIĘTOKRZYSKI
  • PIŃCZÓW
  • SANDOMIERZ
  • SKARŻYSKO-KAMIENNA
  • STARACHOWICE
  • STASZÓW
  • WŁOSZCZOWA

RADIO KIELCE

  • KONTAKT
  • DZIENNIKARZE
  • DZIAŁ PROMOCJI I MARKETINGU
  • RAMÓWKA
  • STUDIO GRAM
  • HISTORIA POLSKIEGO RADIA KIELCE
  • POLITYKA PRYWATNOŚCI
  • ABONAMENT RTV
  • ZASADY KAMPANII SPOŁECZNYCH
  • STANDARDY OCHRONY MAŁOLETNICH
  • PATRONATY
  • BIP

PORTALE RADIA KIELCE

  • CENTRUM EDUKACJI MEDIALNEJ
  • FOLK RADIO
  • PODCASTY
  • POLACY RATUJĄCYCH ŻYDÓW
  • PROJEKT PRACA
  • WIELKA LITERATURA W CYFROWYM ŚWIECIE
logo300

Radio Kielce - największe radio w regionie świętokrzyskim.

ul. Radiowa 4, 25-317 Kielce

tel. 41 363 05 00

radio@radiokielce.pl

101,4 MHz Świętokrzyskie
90,4 MHz Kielce
100,0 MHz Włoszczowa
215,072 MHz / KANAŁ 10D

OBSERWUJ NASZE PROFILE

Copyright © Polskie Radio Regionalna Rozgłośnia w Kielcach "Radio Kielce" S.A. 2025.
g-news logo
Brak wyników
Pokaż wszystko
  • REGION
    • ŚWIĘTOKRZYSKIE
    • KIELCE
    • BUSKO-ZDRÓJ
    • JĘDRZEJÓW
    • KAZIMIERZA WIELKA
    • KOŃSKIE
    • OPATÓW
    • OSTROWIEC ŚWIĘTOKRZYSKI
    • PIŃCZÓW
    • SANDOMIERZ
    • SKARŻYSKO-KAMIENNA
    • STARACHOWICE
    • STASZÓW
    • WŁOSZCZOWA
  • KRAJ / ŚWIAT
  • SPORT
    • WIADOMOŚCI SPORTOWE
    • KORONA KIELCE
    • INDUSTRIA KIELCE
  • KULTURA
    • AKTUALNOŚCI
    • INFORMATOR KULTURALNY
    • RECENZJE
  • CO NA DROGACH
  • ZDROWIE
  • MULTIMEDIA
    • ZDJĘCIA
    • GALERIA KUBALSKI & TASZŁOW
    • WIDEO
    • PODCASTY
  • POGODA
  • PORTALE RADIA KIELCE
    • CENTRUM EDUKACJI MEDIALNEJ
    • FOLK RADIO
    • PODCASTY
    • PROJEKT PRACA
    • WIELKA LITERATURA W CYFROWYM ŚWIECIE
  • O NAS
    • RAMÓWKA
    • AUDYCJE RADIA KIELCE
    • KONTAKT
    • DZIENNIKARZE
    • DZIAŁ PROMOCJI I MARKETINGU
    • STUDIO GRAM
    • HISTORIA POLSKIEGO RADIA KIELCE
    • WARUNKI KORZYSTANIA
    • REGULAMIN KONKURSÓW ANTENOWYCH
    • ZASADY KAMPANII SPOŁECZNYCH
    • POLITYKA PRYWATNOŚCI
    • STANDARDY OCHRONY MAŁOLETNICH
    • ABONAMENT RTV
    • PROCEDURA ZGŁOSZEŃ WEWNĘTRZNYCH
    • BIP

Copyright © Polskie Radio Regionalna Rozgłośnia w Kielcach "Radio Kielce" SA 2025.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookie. Kontynuując przeglądanie wyrażasz zgodę na ich używanie. Zachęcamy do odwiedzenia naszej strony Polityki prywatności.