Centrum Informacji Turystycznej w Sandomierzu jest wysoko oceniane przez odwiedzających. Znalazło to potwierdzenie w plebiscycie „Orły Turystyki 2024”, gdzie w głosowaniu placówka otrzymała 9,4 na 10 możliwych do zdobycia punktów.
Głosowanie odbywało się w serwisach internetowych takich jak Google Maps i Facebook. Osoby, które korzystały z usług sandomierskiego Centrum Informacji Turystycznej mogły tam wyrazić swoją opinię – mówi Beata Głowacka z Centrum.
– Została doceniona nasza praca, w którą wkładamy całe serce, żeby jakość usług była jak najwyższa. Cieszymy się, że turyści, którzy tutaj przychodzą są tak zadowoleni z tego, jak zostali przez nas potraktowani i obsłużeni – dodała.
Zadowoleni z obsługi w Centrum Informacji Turystycznej w Sandomierzu byli m.in. Marzena i Grzegorz z Opolszczyzny.
– Miła obsługa, można dowiedzieć się wielu rzeczy. Zostaliśmy tutaj bardzo dobrze przyjęci. Ja zadaję dużo pytań, bo jak gdzieś jestem, to lubię zwiedzić wiele miejsc, a tu jest, można powiedzieć, „pełna profeska” – podkreślali.
W Centrum Informacji Turystycznej można dowiedzieć się m.in. o kluczowych zabytkach i innych atrakcjach Sandomierza, o wydarzeniach kulturalnych i innych, poznać ofertę noclegową i gastronomiczną. Placówka koordynuje też działalność Podziemnej Trasy Turystycznej i Bramy Opatowskiej oraz prowadzi dwa obiekty noclegowe. Wszystkie informacje udzielane są bezpłatnie.
Nie jest to pierwsze wyróżnienie. W tym roku placówka otrzymała także certyfikat Polskiego Systemu Informacji Turystycznej. Przyznano jej trzy gwiazdki w czteropunktowej skali. Sprawdzana była wiedza i umiejętności pracowników. Zbierano także opinie turystów i specjalnie wysłanych „tajemniczych klientów”, którzy odwiedzali i oceniali Centrum Informacji Turystycznej.