Pasażerka linii lotniczej Qatar Airways otrzymała zwrot kosztów biletu za lot klasą biznes z Dżakarty do Londynu, który został odwołany z powodu COVID-19. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że na jej konto wpłynęło prawie… 20 mln dolarów, czyli ponad 80 mln zł.
Kobieta krótko cieszyła się jednak z tak hojnego zwrotu pieniędzy za niewykorzystany bilet. Na jej konto powinna bowiem wpłynąć kwota w wysokości 2 tys. dolarów. Tyle kosztował bilet z Dżakarty do Londynu. Błąd, który spowodował, że zwrócono jej prawie 20 mln dolarów był spowodowany błędnym przeliczeniem waluty. Bilet lotniczy został opłacony w rupiach, czyli w walucie obowiązującej w Indonezji. Kosztował ponad 28 mln rupii. Przy zwrocie doszło do błędu i pasażerka otrzymała 28 mln dolarów australijskich, a więc około 20 mln dolarów amerykańskich.
Pomyłkę jednak skorygowano, a linia lotnicza Qatar Airways przeprosiła pasażerkę.