– Dopóki spółka prowadząca rozgrywki PKO Ekstraklasy nie podejmie decyzji o zakończeniu sezonu, nie będziemy zwracać pieniędzy za zakupione karnety na mecze rundy wiosennej – wyjaśnił rzecznik prasowy Korony Kielce Rafał Kielczyk.
Do końca sezonu zasadniczego „żółto–czerwoni” mieli rozegrać na „Suzuki Arenie” dwa mecze. W rundzie dodatkowej kielczanie spotkaliby się na własnym stadionie jeszcze z trzema przeciwnikami.
– Rozumiem, że kibice chcą wiedzieć, co się stanie z zakupionymi karnetami, ale proszę jeszcze o cierpliwość – dodał Rafał Kielczyk.
Suzuki Motor Poland, główny sponsor Korony, przeprowadza badanie wśród kibiców kieleckiego klubu. Japoński koncern motoryzacyjny przygotował anonimową ankietę, której wypełnienie zajmuje od trzech do pięciu minut.
Firma od września 2018 roku jest głównym sponsorem klubu. Jej logo widnieje na koszulkach, a także funkcjonuje w nazwie stadionu. Suzuki współpracuje z klubem jednak znacznie dłużej, bo od stycznia 2018, kiedy zostało partnerem motoryzacyjnym Korony.