PGNiG Polska Spółka Gazownictwa – Narodowy Operator Systemu Dystrybucji Gazu Ziemnego wydała komunikat, w którym czytamy, że Miejsca Obsługi Klienta, podlegające Oddziałowi Zakładowi Gazowniczemu w Kielcach nie będą przyjmować bezpośrednio interesantów. Klienci mają możliwość składania dokumentów w specjalnych skrzynkach podawczych umieszczonych przed lokalem.
„Należąca do GK PGNiG Polska Spółka Gazownictwa – Narodowy Operator Systemu Dystrybucji Gazu Ziemnego dokłada wszelkich starań, by w związku z epidemią koronawirusa dostawy gazu do ponad 7 milionów odbiorców w całym kraju nie były zagrożone i odbywały się w sposób ciągły i bezpieczny.
Zarząd Polskiej Spółki Gazownictwa podejmuje niezbędne działania, mające na celu zapewnienie ponad 11 tysiącom pracowników PSG bezpieczeństwa, przy jednoczesnym zachowaniu ciągłości działalności spółki. Bezpieczeństwo pracowników jest gwarancją zachowania stabilności dostaw gazu do naszych odbiorców, dlatego spółka ograniczyła funkcjonowanie Miejsc Obsługi Klienta i wstęp do budynków Gazowni i Placówek Gazowniczych.
Miejsca Obsługi Klienta /MOK/, podlegające Oddziałowi Zakładowi Gazowniczemu w Kielcach takie jak:
- MOK w Gazowni w Busku-Zdroju ul. Waryńskiego 29b, 28-100 Busko Zdrój tel. 41 349 42 90,
- MOK w Kielcach ul. Loefflera 2, 25-550 Kielce tel. 41 34 94 344, 41 34 94 241, 41 34 94 246,
- MOK w Sandomierzu, ul. K.K. Baczyńskiego 3, 27-600 Sandomierz, tel. 15 8336 180,
- MOK w Gazowni w Skarżysku – Kamiennej Ul. Młodzawy 3, 26-110 Skarżysko-Kamienna, tel. 41 34 943 60,
- MOK w Gazowni w Starachowicach ul. Piłsudskiego 99, 27-200 Starachowice, tel. 41 34 94 390, 41 34 94 391,
- Gazownia w Sandomierzu ul. Portowa 1a, 27-600 Sandomierz, tel. 15 833 61 80,
- Placówka Gazownicza w Końskich ul. ul. Zielona 2, 26-200 Końskie tel. 41 349 41 60, 41 349 41 61,
- Placówka Gazownicza w Ożarowie ul. Kolejowa 161, 27-530 Ożarów tel. 41 349 41 70, 41 349 41 71,
- Placówka Gazownicza w Staszowie ul. Nasienna 3, 28-200 Staszów, tel. 15 833 61 92.
nie będą przyjmować bezpośrednio interesantów, jednak zapewniły klientom możliwość składania dokumentów w specjalnych skrzynkach podawczych umieszczonych przed lokalem.
Zachęcamy również klientów do kontaktu telefonicznego lub też poprzez naszą stronę internetową.
PSG zapewniła ciągłość dyżurów we wszystkich kluczowych jednostkach, m.in. w Centralnej Dyspozycja Gazu i Pogotowiu Gazowym. Specjalnie powołany zespół na bieżąco monitoruje i wdraża kolejne procedury w celu zapewnienia bezpieczeństwa energetycznego Polski.
Polska Spółka Gazownictwa jest największym w Europie operatorem systemu dystrybucyjnego gazu. Każdego roku dostarcza mieszkańcom Polski niemal 12 miliardów metrów sześciennych gazu ziemnego”.
W przypadku pytań proszę o kontakt telefoniczny.