Z powodu pandemii koronawirusa, Wodociągi Kieleckie zawieszają wszystkie planowane modernizacje sieci i inne prace, które mogłyby skutkować wyłączeniem dopływu wody dla odbiorców w ciągu dnia. Ograniczają także wizyty w terenie pracowników odczytujących stan wodomierzy.
Ponadto, jak informuje Ziemowit Nowak, rzecznik prasowy spółki, Biuro Obsługi Klienta znajdujące się przy ul. Krakowskiej 64 będzie przyjmować klientów wyłącznie po wcześniejszym umówieniu się telefonicznym i to w pilnych sprawach. Możliwy będzie także kontakt zdalny – przez telefon, e-mail oraz portale społecznościowe – Facebook i Twitter.
Zasady będą obowiązywały do odwołania.
Numery Biura Obsługi Klienta:
tel. 41 365 31 00, 41 365 31 01, 41 365 31 02, 41 365 31 04, 41 365 31 05, 41 365 31 06.
Najważniejsze adresy e-mail:
Kierowniczka Biura Obsługi Klienta: katarzyna.walo@wod-kiel.com.pl
Adres ogólny:
wodkiel@wod-kiel.com.pl
Adres do wysyłki stanów wodomierzy:
dzial.sprzedazy@wod-kiel.com.pl
Pozostałe przydatne telefony i adresy e-mail: