W Staszowie powstało Mobilne Biuro Obsługi Klienta Polskiej Grupy Energetycznej. Mieszkańcy nie będą musieli wyjeżdżać do odległego o kilkadziesiąt kilometrów Tarnobrzega czy Mielca, by załatwić sprawy związane z dostarczaniem energii elektrycznej. Zrobią to na miejscu.
Od 14 stycznia 2020 roku raz w tygodniu, w każdy wtorek do Staszowa przyjedzie mobilne biuro PGE, w którym można będzie załatwić sprawy dotyczące umów, reklamacji oraz inne formalności.
Władze samorządowe Staszowa starały się o to od kilku lat. Nie wykluczone, że w przyszłości powstanie biuro stacjonarne jeżeli okaże się, że mobilny punkt nie wystarcza na załatwienie wszystkich potrzeb.
Burmistrz Leszek Kopeć mówi, że funkcjonowanie biura PGE w Staszowie jest ważne m.in ze względu na zrealizowany projekt dotyczący fotowoltaiki. Mieszkańcy przy dopłacie unijnej i przy pomocy urzędu miejskiego montowali panele w swoich domach. Teraz trzeba zmienić umowy z PGE, a więc kontakt z tą firmą jest konieczny.
Mieszkańcy Staszowa mówili naszej reporterce, że to bardzo dobre rozwiązanie, aby usługi PGE były dostępne na miejscu. Wyjazdy do Tarnobrzega i Mielca wiążą się z kosztami i przede wszystkim są stratą dużej ilości czasu.
Mobilny Punkt Obsługi Klienta PGE będzie stacjonował na ulicy Krakowskiej przy siedzibie Rejonu Energetycznego.