– To jest marka znana na całym świecie. Cieszymy się, że związała się z Koroną – powiedział Bartosz Rymaniak, komentując informację o tym, że Suzuki Motor Poland zostało strategicznym sponsorem kieleckiego klubu. – Na pewno nie podpisują takich umów z byle jakimi zespołami – dodał kapitan „żółto-czerwonych”.
– Oczywiście w jakiś sposób sami sobie na to zasłużyliśmy. Nie ujmując niczego prezesom, którzy dążyli do podpisania tej umowy, to my naszą grą i dobrą opinią w mediach, pomogliśmy Suzuki Motor Poland, podjąć tę decyzję.
Może to przynieść korzyści obu stronom. Logo bardzo znanego koncernu zaistnieje w Ekstraklasie, a Korona stanie się przez to bardziej rozpoznawalna. Chyba o to chodzi w takich umowach – stwierdził Bartosz Rymaniak.
Suzuki Motor Poland będzie przekazywać Koronie kilka milionów złotych na sezon. Gwarantuje również dodatkowe środki finansowe na pozyskiwanie młodych, perspektywicznych piłkarzy. W zamian, logo japońskiego koncernu znajdzie się z przodu meczowych koszulek zawodników występujących w LOTTO Ekstraklasie, a stadion przy ulicy Ściegiennego zmieni nazwę z „Kolporter Arena” na „Suzuki Arena”.