McDonald’s Polska rozszerza zasięg swojej innowacyjnej oferty testowej. Już od 4 marca w kieleckiej restauracji przy ulicy Armii Krajowej 1 goście będą mieli okazję skomponować swojego własnego, unikatowego burgera z kilkudziesięciu starannie wyselekcjonowanych składników. Korzystający z nowej oferty dostaną skomponowany przez siebie produkt bezpośrednio do stolika. Kielce są jedynym poza Warszawą miastem w Polsce, gdzie lider polskiego rynku gastronomicznego oferuje takie rozwiązanie.
Możliwość wyboru pozwoli gościom restauracji McDonald’s na tworzenie autorskich kompozycji burgerów. Od teraz będą mogli komponować je z 28 starannie wyselekcjonowanych składników. Wśród nowych propozycji znalazł się między innymi marynowany burak, słodkie pikle, papryczki jalapeno, czy szeroki wybór aromatycznych sosów. Wszyscy korzystający z usługi będą mogli wybierać także rodzaj pieczywa, ilość i rodzaj sera, a nawet decydować o ilości dodatkowych porcji mięsa – hamburgerów z 100% wysokiej jakości wołowiny oraz bekonu.
McDonald’s przygotował dla swoich gości także trzy gotowe receptury i propozycje smakowe burgerów – pikantny „Hot”, bogaty w składniki „All in one” oraz nawiązujący do kuchni meksykańskiej „Salsa&Nachos”. Smaki i skład każdej z trzech propozycji zostały opracowane tak, aby gość mógł wybrać najbardziej odpowiadającą swoim upodobaniom.
Sama możliwość kreowania własnych smaków i składu burgerów to nie jedyna nowość. Wprowadzenie projektu jest ściśle powiązane z samoobsługowymi, interaktywnymi kioskami cyfrowymi, za pomocą których są składane zamówienia. Gość restauracji zaledwie z pomocą kilku kliknięć w ekran może skomponować i zamówić swojego burgera. W tym momencie pojawia się kolejna innowacja. Wszyscy korzystający z zamówienia produktu są obsługiwani w systemie „serwis do stolika”. W restauracji z wydzielona została strefa, gdzie gościom oferowana jest taka forma serwisu.