Personel Świętokrzyskiego Centrum Onkologii szkoli się przed wprowadzeniem nowego systemu rejestracji w szpitalu. W przyszłym miesiącu, rozpocznie funkcjonowanie nowoczesne centrum telefoniczne, dzięki któremu pacjenci będą mieli możliwość zarejestrowania się telefonicznie, zamiast stać w kolejce przed okienkiem.
Teresa Czernecka – zastępca dyrektora ds. finansowo-administracyjnych informuje, że podpisano umowę z firmą, która zajmie się wprowadzeniem zmian. Jak dodaje, niemal gotowe są pomieszczenia, w których powstanie call center.
Ułatwień dla pacjentów ma być znacznie więcej. Jak informowaliśmy, chorzy u których zdiagnozowano chorobę nowotworową, będą mieli możliwość zapisania się do onkologa, drogą internetową, już w gabinecie lekarza pierwszego kontaktu.
Dla chorych leczących się w ŚCO przygotowano informatory, w których znajdą dokładne instrukcje, dotyczące m.in. sposobu przygotowania do badań i zabiegów. Na wprowadzenie zmian, szpital przeznaczy prawie 220 tysięcy złotych.