Kielecki koncert Sabat Czarownic, głosami internautów zdobył II miejsce w plebiscycie na najlepszy produkt turystyczny 2014. W konkursie, zorganizowanym przez Polską Organizację Turystyczną rywalizowało ponad 40 obiektów i imprez z całego kraju. Na Sabat Czarownic zagłosowało 11% internautów.
Jarosław Panek z Regionalnej Organizacji Turystycznej przyznaje, że wydarzenie ma już markę, która pomaga rozwijać się np. lokalnym przedsiębiorcom. Osoby z branży turystycznej, hotelarskiej i gastronomicznej dostrzegają, że impreza ułatwia sprzedaż ich produktów i usług. Zgłaszają się np. kluby, które chcą w tym czasie organizować powiązane tematycznie imprezy dla studentów. Są też zgłoszenia od osób, przygotowujących związane z Sabatem zabawy dla dzieci – wymienia Jarosław Panek. Kielecki Sabat Czarownic co roku gromadzi przed telewizorami około dwóch milionów widzów.
W tym roku, plebiscyt na najlepszy produkt turystyczny po raz pierwszy został rozstrzygnięty głosami internautów. Pierwsze miejsce zajął Bella Skyway Festiwal z Torunia.