Best Western Grand Hotel w Kielcach, to kolejne miejsce, w którym Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego wynajął pomieszczenia na biura dla pracowników, siedzibę ma tam m.in. Biuro Innowacji. Wszystko wskazuje na to, urzędnicy będą tam pracować przez najbliższe cztery lata, bo na tyle podpisano umowę najmu.
To już siódme miejsce, w którym urzędują ludzie marszałka. Sekretarz województwa Bernard Antos informuje, że wynajęcie nowych pomieszczeń było koniecznością, bo w głównym gmachu prowadzony jest remont. Twierdzi przy tym, że zarząd województwa nie planuje rozbudowy siedziby, choć nie wyklucza, że może się to okazać konieczne.
Pomysł po raz pierwszy pojawił się w 2007 roku. Prowadzono nawet rozmowy z ówczesnym wojewodą- Grzegorzem Banasiem. Rok później, samorząd planował ogłoszenie konkursu na koncepcję architektoniczną rozbudowy budynku, przy alei IX Wieków Kielc, ale ostatecznie zrezygnowano z tej idei. Urzędnicy marszałka tłumaczą, że kolejne biura są potrzebne, bo wzrosło zatrudnienie. Co ma związek z rozliczaniem unijnych dotacji.
Rocznie, za wynajem pomieszczeń, Urząd Marszałkowski płaci około 2 milionów złotych.