Targi Kielce będą miały swoje gadżety. Prezes instytucji Andrzej Mochoń zapowiada, że będą one gotowe na początku przyszłego sezonu wystawienniczego. Władze instytucji nie zamierzają jednak ogłaszać konkursu na projekty m.in. czapeczek, kubków czy magnesów. Przygotowanie wzorów zlecono osobom zatrudnionym w pracowni plastycznej Targów Kielce.
Mało osób wie pewnie, że to oni odpowiadają za zaprojektowanie i wykonanie naszych materiałów reklamowych, a także wystroju stoisk – informuje Andrzej Mochoń.
Jak dodaje przygotowane zostaną także gadżety reklamujące poszczególne imprezy targowe. Zamierzamy przygotować je dla najważniejszych i naszych flagowych imprez – zapowiada Andrzej Mochoń.
Targi Kielce to drugi ośrodek wystawienniczy w Europie Środkowo-Wschodniej i jeden z dwóch liderów targowych w Polsce. Firma dysponuje 90 tysiącami metrów kwadratowych powierzchni wystawienniczej.