Świętokrzyski Urząd Wojewódzki ogłosił konkurs na stanowisko dyrektora biura wojewody. Osoba, która zechce ubiegać się o tę funkcję musi spełniać wymagania, wynikające z ustawy o służbie cywilnej i mieć kwalifikacje do pełnienia wysokich stanowisk w administracji państwowej – poinformowała rzecznik wojewody, Agata Wojda.
Jak dodała – kandydat musi mieć wykształcenie wyższe magisterskie, co najmniej trzyletni staż pracy, w tym roczny, na stanowisku kierowniczym, kompetencje do dysponowania środkami publicznymi, musi także wykazać się znajomością przepisów o służbie cywilnej, administracji rządowej w województwie, o ochronie danych osobowych oraz prawa o zamówieniach i finansach publicznych.
Ponadto osoba, ubiegająca się o stanowisko dyrektora biura wojewody powinna znać język angielski, mieć zdolności interpersonalne, umiejętność sprawnego działania w sytuacjach niestandardowych i rozwiązywania konfliktów.
Do jej obowiązków należeć będzie planowanie, kierowanie i nadzorowanie pracy biura, organizowanie i koordynowanie oficjalnych spotkań oraz współpraca z organizacjami pozarządowymi, związkami zawodowymi i partiami politycznymi.
Jeśli osoba, ubiegająca się o to stanowisko urodziła się przed 1 sierpnia 1972 roku musi także złożyć oświadczenie lustracyjne.
Aplikacje można składać do 2 sierpnia w Urzędzie Wojewódzkim lub drogą pocztową. Stanowisko dyrektora biura wojewody jest nieobsadzone od lutego.