środa, 21 maja 2025
101,4 MHz | 90,4 Kielce | 100,00 MHz Włoszczowa  dab logo M10D 215,072 MHz                    Zadzwoń do studia 41 200 20 20          
Brak wyników
Pokaż wszystko
Radio Kielce
  • REGION
    • ŚWIĘTOKRZYSKIE
    • KIELCE
    • BUSKO-ZDRÓJ
    • JĘDRZEJÓW
    • KAZIMIERZA WIELKA
    • KOŃSKIE
    • OPATÓW
    • OSTROWIEC ŚWIĘTOKRZYSKI
    • PIŃCZÓW
    • SANDOMIERZ
    • SKARŻYSKO-KAMIENNA
    • STARACHOWICE
    • STASZÓW
    • WŁOSZCZOWA
  • KRAJ / ŚWIAT
  • SPORT
    • WIADOMOŚCI SPORTOWE
    • KORONA KIELCE
    • INDUSTRIA KIELCE
  • KULTURA
    • AKTUALNOŚCI
    • INFORMATOR KULTURALNY
    • RECENZJE
  • CO NA DROGACH
  • ZDROWIE
  • MULTIMEDIA
    • ZDJĘCIA
    • GALERIA KUBALSKI & TASZŁOW
    • WIDEO
    • PODCASTY
  • POGODA
  • PORTALE RADIA KIELCE
    • CENTRUM EDUKACJI MEDIALNEJ
    • FOLK RADIO
    • PODCASTY
    • PROJEKT PRACA
    • WIELKA LITERATURA W CYFROWYM ŚWIECIE
    • ZOOM NA WIEŚ
  • O NAS
    • RAMÓWKA
    • AUDYCJE RADIA KIELCE
    • KONTAKT
    • DZIENNIKARZE
    • DZIAŁ PROMOCJI I MARKETINGU
    • STUDIO GRAM
    • HISTORIA POLSKIEGO RADIA KIELCE
    • WARUNKI KORZYSTANIA
    • REGULAMIN KONKURSÓW ANTENOWYCH
    • ZASADY KAMPANII SPOŁECZNYCH
    • POLITYKA PRYWATNOŚCI
    • STANDARDY OCHRONY MAŁOLETNICH
    • ABONAMENT RTV
    • PROCEDURA ZGŁOSZEŃ WEWNĘTRZNYCH
    • BIP
Radio Kielce
  • REGION
    • ŚWIĘTOKRZYSKIE
    • KIELCE
    • BUSKO-ZDRÓJ
    • JĘDRZEJÓW
    • KAZIMIERZA WIELKA
    • KOŃSKIE
    • OPATÓW
    • OSTROWIEC ŚWIĘTOKRZYSKI
    • PIŃCZÓW
    • SANDOMIERZ
    • SKARŻYSKO-KAMIENNA
    • STARACHOWICE
    • STASZÓW
    • WŁOSZCZOWA
  • KRAJ / ŚWIAT
  • SPORT
    • WIADOMOŚCI SPORTOWE
    • KORONA KIELCE
    • INDUSTRIA KIELCE
  • KULTURA
    • AKTUALNOŚCI
    • INFORMATOR KULTURALNY
    • RECENZJE
  • CO NA DROGACH
  • ZDROWIE
  • MULTIMEDIA
    • ZDJĘCIA
    • GALERIA KUBALSKI & TASZŁOW
    • WIDEO
    • PODCASTY
  • POGODA
  • PORTALE RADIA KIELCE
    • CENTRUM EDUKACJI MEDIALNEJ
    • FOLK RADIO
    • PODCASTY
    • PROJEKT PRACA
    • WIELKA LITERATURA W CYFROWYM ŚWIECIE
    • ZOOM NA WIEŚ
  • O NAS
    • RAMÓWKA
    • AUDYCJE RADIA KIELCE
    • KONTAKT
    • DZIENNIKARZE
    • DZIAŁ PROMOCJI I MARKETINGU
    • STUDIO GRAM
    • HISTORIA POLSKIEGO RADIA KIELCE
    • WARUNKI KORZYSTANIA
    • REGULAMIN KONKURSÓW ANTENOWYCH
    • ZASADY KAMPANII SPOŁECZNYCH
    • POLITYKA PRYWATNOŚCI
    • STANDARDY OCHRONY MAŁOLETNICH
    • ABONAMENT RTV
    • PROCEDURA ZGŁOSZEŃ WEWNĘTRZNYCH
    • BIP
Brak wyników
Pokaż wszystko
Radio Kielce

Łatwiej na Słowację i w Bieszczady. Trwa budowa S19 na Podkarpaciu

PAP,Polskie Radio Kielce
2022-10-17 10:20
5 min. czytania
A A
Transport maszyny TBM, która wydrąży tunel o dł. 2,2 km na drodze ekspresowej S19 Rzeszów – Babica. Urządzenie jest transportowane Odrą ze Szczecina w kierunku Opola. Jedną z głównych części maszyny jest tarcza skrawająca o masie 220 ton. Średnica TBM to 15,2 metra / Fot. Mateusz Grzeszczuk - GDDKiA

Transport maszyny TBM, która wydrąży tunel o dł. 2,2 km na drodze ekspresowej S19 Rzeszów – Babica. Urządzenie jest transportowane Odrą ze Szczecina w kierunku Opola. Jedną z głównych części maszyny jest tarcza skrawająca o masie 220 ton. Średnica TBM to 15,2 metra / Fot. Mateusz Grzeszczuk - GDDKiA

Udostępnij na FacebookUdostępnij na TwitterEmail

Rozpoczyna się realizacja drogi ekspresowej S19 na odcinku Dukla – Barwinek (granica państwa), stanowiącej część międzynarodowego szlaku Via Carpatia. Wykonawcą zadania, na którego realizację Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad zawarła umowę, będzie firma Polaqua.

Droga ekspresowa S19 - przebieg trasy w województwie podkarpackim

Czytaj również

17.07.2023. Pawłowice w gminie Michałów. Przyjęcie do jednostki OSP nowego wozu strażackiego. / Fot. Marta Gajda-Kruk - Radio Kielce.

Pożar samochodu powodem utrudnień

2025-05-20
Pociągi będą trąbić rzadziej

Pociągi będą trąbić rzadziej

2025-05-20

Droga ekspresowa S19 – przebieg trasy w województwie podkarpackimWartość umowy na projekt i budowę odcinka drogi ekspresowej o długości 18,2 km to 1,54 mld zł. Inwestycja powstanie w ramach Programu Budowy Dróg Krajowych.

– Budowa nowej trasy między Duklą a Barwinkiem to jeden z trudniejszych odcinków drogi ekspresowej S19, zarówno pod względem budowy geologicznej, jak i uwarunkowań środowiskowych. To odcinek z licznymi wiaduktami, mostami i estakadami, na którym występuje duże ryzyko powstawania osuwisk, dlatego przed projektantami i wykonawcą stoi bardzo duże wyzwanie – powiedział wiceminister infrastruktury Rafał Weber.

W ramach zadania powstanie droga ekspresowa o dwóch pasach ruchu w obu kierunkach z zatokami awaryjnymi. Wybudowany zostanie węzeł drogowy Barwinek, zlokalizowany w miejscu połączenia S19 z istniejącą DK19. Inwestycja obejmuje ponadto budowę wielu obiektów inżynierskich, m.in. 15 estakad w ciągu trasy głównej, z których najdłuższa o długości ok. 1,1 km będzie rozpięta nad doliną na filarach o wysokości ok. 35 m. Powstanie również 10 mostów, 6 wiaduktów drogowych, 6 przejść dla zwierząt (4 dla zwierząt małych, 1 dla zwierząt średnich, 1 dla zwierząt dużych), a także szereg obiektów w ciągu dodatkowych jezdni.

Ukończenie prac projektowych i robót budowlanych, wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie, zaplanowano w ciągu maksymalnie 42 miesięcy od podpisania umowy (z wyłączeniem okresów zimowych od 1 grudnia do 31 marca podczas prac budowlanych).

Budowa S19 nie będzie łatwa

Odcinek drogi ekspresowej S19 Dukla – Barwinek przebiegać będzie przez teren o skomplikowanej budowie geologicznej. W związku z tym na etapie opracowania Koncepcji programowej wykonano w szerokim zakresie rozpoznanie budowy geologicznej podłoża. Teren ten charakteryzuje się różnorodnym i skomplikowanym ukształtowaniem, przechodząc na przemian przez wzniesienia i doliny, które w przeważającej części są głębokimi jarami z płynącym w ich dnie ciekiem wodnym.

Specyficzne ukształtowanie terenu skutkuje występowaniem w sumie 19 obszarów osuwiskowych i predysponowanych osuwiskowo. W ramach rozpoznania geologicznej budowy podłoża wykonano badania geofizyczne, wiercenia i sondowania. Ponadto prowadzono monitoring osuwisk (wgłębny i powierzchniowy). W ramach przeprowadzonego rozpoznania budowy podłoża wykonano ok. 1640 otworów badawczych o głębokości od 3 do 46 m. Wykonano również ok. 780 sondowań badawczych o głębokości od 1 do 22 m.

Trasa ma być gotowa za ok. 4,5 roku

Odcinek drogi ekspresowej S19 Dukla – Barwinek będzie miał 18,2 km długości. W ramach zadania wybudowany zostanie też węzeł drogowy Barwinek, zlokalizowany w miejscu połączenia S19 z istniejącą DK19. Wybudowane zostaną także obiekty inżynierskie, w tym m.in. 15 estakad; najdłuższa z nich będzie miała ok. 1,1 km i rozpięta będzie nad doliną na filarach o wysokości ok. 35 m od poziomu terenu. Powstanie również dziesięć mostów, sześć wiaduktów drogowych i sześć przejść dla zwierząt.

GDDKiA planuje, że prace projektowe i roboty budowlane wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie zostaną ukończone w ciągu maksymalnie 42 miesięcy od daty podpisania umowy, z wyłączeniem okresów zimowych, tj. od 1 grudnia do 31 marca. Wyłączenie to liczone będzie tylko w czasie robót budowlanych. Trasa, która będzie częścią szlaku Via Carpatia, powinna być więc gotowa za ok. 4,5 roku.


Tak na wizualizacji wygląda odcinek #S19 #Dukla – #Barwinek, na realizację którego w poniedziałek podpisaliśmy umowę 😀#Podkarpacie #ŁączymyPolskę #ViaCarpatia@GDDKiA @MI_GOV_PL pic.twitter.com/hOcQI22dtH

— GDDKiA Rzeszów (@GDDKiA_Rzeszow) 12 października 2022


Budowa trasy S19 Rzeszów Południe – Babica już trwa

Budowa odcinka drogi ekspresowej S19 Rzeszów Południe - Babica / Fot. GDDKiA
Budowa odcinka drogi ekspresowej S19 Rzeszów Południe – Babica / Fot. GDDKiA

W budowie jest obecnie ponad 10-kilometrowy odcinek trasy S19 Rzeszów Południe – Babica. Prace rozpoczęły się w kwietniu 2022 roku.

– Pagórkowate ukształtowanie terenu wymusza wykonanie wysokich estakad i tunelu zlokalizowanego do 100 m pod powierzchnią. Tunel o długości 2255 m składał się będzie z dwóch naw, które zostaną połączone 15 przejściami poprzecznymi oraz dodatkowym przejazdem awaryjnym. Każda z pojedynczych naw będzie miała 12,4 m średnicy – mówi Bartosz Wysocki z rzeszowskiego oddziału GDDKiA.

Inwestycja realizowana jest w systemie „projektuj i buduj”. Wykonawca, konsorcjum firm Mostostal Warszawa i Acciona Construcción, opracował dokumentację techniczną, uzyskał decyzję o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID) i aktualnie prowadzi roboty budowlane. W ramach inwestycji, oprócz tunelu, powstaną też węzeł Babica, sześć estakad, dwa wiadukty nad S19, dwa lądowiska dla śmigłowców. Wybudowane zostanie również pierwsze w województwie podkarpackim Centrum Zarządzania Tunelem.

Tunel będzie drążyła maszyna TBM

Transport maszyny TBM, która wydrąży tunel o dł. 2,2 km na drodze ekspresowej S19 Rzeszów – Babica. Urządzenie jest transportowane Odrą ze Szczecina w kierunku Opola. Jedną z głównych części maszyny jest tarcza skrawająca o masie 220 ton. Średnica TBM to 15,2 metra / Fot. Mateusz Grzeszczuk - GDDKiA
Transport maszyny TBM, która wydrąży tunel o dł. 2,2 km na drodze ekspresowej S19 Rzeszów – Babica. Urządzenie jest transportowane Odrą ze Szczecina w kierunku Opola. Jedną z głównych części maszyny jest tarcza skrawająca o masie 220 ton. Średnica TBM to 15,2 metra / Fot. Mateusz Grzeszczuk – GDDKiA

Technologia, know-how i sprzęt TBM (Tunnel Boring Machine), który ma zostać wykorzystany podczas budowy tego docinka zostanie dostarczony przez firmę Acciona. Tunel drogowy będzie wykonywany metodą mechanicznego drążenia przy pomocy maszyny TBM z tarczą wiercącą o średnicy 15,2 m.

TBM drążąc podziemny obiekt, jednocześnie będzie układał jego obudowę. Konstrukcja tunelu będzie zbudowana z pierścieni (tubingów), na które składają się prefabrykowane elementy żelbetowe. W przypadku tunelu w Babicy na obudowę wykorzystanych zostanie przeszło 2230 pierścieni, do wyprodukowania których zostanie zużyte blisko 118 tysięcy metrów sześciennych betonu.

Maszyna TBM, która będzie drążyła tunel na odcinku trasy S19 Rzeszów Południe – Babica, dotarła statkiem z hiszpańskiego portu w Santander do portu w Hamburgu w Niemczech. Stamtąd statek wyruszył do Szczecina, gdzie części zostały przeniesione na specjalne barki, którymi dotrą do Opola. Tam zostaną przeniesione na specjalne platformy i przewiezione do Babicy. Natomiast mniejsze części maszyny dotrą do Polski drogą lądową. Wszystkie elementy zostaną dostarczone na plac budowy w Babicy do końca tego roku tak, aby prace związane z drążeniem tunelu mogły rozpocząć się w 2023 roku.

Odcinek trasy S19 Rzeszów Południe – Babica ma być gotowy w 2026 roku. Wartość kontraktu to ponad 2,2 mld zł.

TRASA EKSPRESOWA S19 – SZLAK VIA CARPATIA
Droga ekspresowa S19 to element międzynarodowego szlaku Via Carpatia, łączącego Europę Północną i Południową. W Polsce trasa ta będzie miała ponad 700 km długości i przebiegać będzie przez województwa podlaskie, mazowieckie, lubelskie i podkarpackie.

W województwie podkarpackim będzie miała docelowo długość ok. 169 km. Kierowcy korzystają już z niespełna 82 km, w realizacji jest kolejne ponad 60 km, a ponad 24 km jest w przygotowaniu, czyli m.in. na etapie przetargu.

TRASA EKSPRESOWA S19 – STAN REALIZACJI W WOJEWÓDZTWIE PODKARPACKIM
• 81,8 km – oddane do ruchu (odcinki: Lasy Janowskie – Rzeszów Południe)

• 60,4 km – w realizacji (w budowie: Rzeszów Południe – Babica oraz w systemie Projektuj i buduj: Babica – Jawornik, Krosno – Miejsce Piastowe, Miejsce Piastowe – Dukla, Dukla – Barwinek)
• 24,1 km – w przygotowaniu (na etapie przetargu: Jawornik – Lutcza, Lutcza – Domaradz, Domaradz – Krosno i dobudowa drugiej jezdni Sokołów Małopolski Płn. – Jasionka).

Transport maszyny TBM, która wydrąży tunel o dł. 2,2 km na drodze ekspresowej S19 Rzeszów – Babica. Urządzenie jest transportowane Odrą ze Szczecina w kierunku Opola. Jedną z głównych części maszyny jest tarcza skrawająca o masie 220 ton. Średnica TBM to 15,2 metra / Fot. Mateusz Grzeszczuk - GDDKiATransport maszyny TBM, która wydrąży tunel o dł. 2,2 km na drodze ekspresowej S19 Rzeszów – Babica. Urządzenie jest transportowane Odrą ze Szczecina w kierunku Opola. Jedną z głównych części maszyny jest tarcza skrawająca o masie 220 ton. Średnica TBM to 15,2 metra / Fot. Mateusz Grzeszczuk – GDDKiA
Transport maszyny TBM, która wydrąży tunel o dł. 2,2 km na drodze ekspresowej S19 Rzeszów – Babica. Urządzenie jest transportowane Odrą ze Szczecina w kierunku Opola. Jedną z głównych części maszyny jest tarcza skrawająca o masie 220 ton. Średnica TBM to 15,2 metra / Fot. Mateusz Grzeszczuk - GDDKiATransport maszyny TBM, która wydrąży tunel o dł. 2,2 km na drodze ekspresowej S19 Rzeszów – Babica. Urządzenie jest transportowane Odrą ze Szczecina w kierunku Opola. Jedną z głównych części maszyny jest tarcza skrawająca o masie 220 ton. Średnica TBM to 15,2 metra / Fot. Mateusz Grzeszczuk – GDDKiA
Transport maszyny TBM, która wydrąży tunel o dł. 2,2 km na drodze ekspresowej S19 Rzeszów – Babica. Urządzenie jest transportowane Odrą ze Szczecina w kierunku Opola. Jedną z głównych części maszyny jest tarcza skrawająca o masie 220 ton. Średnica TBM to 15,2 metra / Fot. Mateusz Grzeszczuk - GDDKiATransport maszyny TBM, która wydrąży tunel o dł. 2,2 km na drodze ekspresowej S19 Rzeszów – Babica. Urządzenie jest transportowane Odrą ze Szczecina w kierunku Opola. Jedną z głównych części maszyny jest tarcza skrawająca o masie 220 ton. Średnica TBM to 15,2 metra / Fot. Mateusz Grzeszczuk – GDDKiA
Transport maszyny TBM, która wydrąży tunel o dł. 2,2 km na drodze ekspresowej S19 Rzeszów – Babica. Urządzenie jest transportowane Odrą ze Szczecina w kierunku Opola. Jedną z głównych części maszyny jest tarcza skrawająca o masie 220 ton. Średnica TBM to 15,2 metra / Fot. Mateusz Grzeszczuk - GDDKiATransport maszyny TBM, która wydrąży tunel o dł. 2,2 km na drodze ekspresowej S19 Rzeszów – Babica. Urządzenie jest transportowane Odrą ze Szczecina w kierunku Opola. Jedną z głównych części maszyny jest tarcza skrawająca o masie 220 ton. Średnica TBM to 15,2 metra / Fot. Mateusz Grzeszczuk – GDDKiA
Transport maszyny TBM, która wydrąży tunel o dł. 2,2 km na drodze ekspresowej S19 Rzeszów – Babica. Urządzenie jest transportowane Odrą ze Szczecina w kierunku Opola. Jedną z głównych części maszyny jest tarcza skrawająca o masie 220 ton. Średnica TBM to 15,2 metra / Fot. Mateusz Grzeszczuk - GDDKiATransport maszyny TBM, która wydrąży tunel o dł. 2,2 km na drodze ekspresowej S19 Rzeszów – Babica. Urządzenie jest transportowane Odrą ze Szczecina w kierunku Opola. Jedną z głównych części maszyny jest tarcza skrawająca o masie 220 ton. Średnica TBM to 15,2 metra / Fot. Mateusz Grzeszczuk – GDDKiA
Transport maszyny TBM, która wydrąży tunel o dł. 2,2 km na drodze ekspresowej S19 Rzeszów – Babica. Urządzenie jest transportowane Odrą ze Szczecina w kierunku Opola. Jedną z głównych części maszyny jest tarcza skrawająca o masie 220 ton. Średnica TBM to 15,2 metra / Fot. Mateusz Grzeszczuk - GDDKiATransport maszyny TBM, która wydrąży tunel o dł. 2,2 km na drodze ekspresowej S19 Rzeszów – Babica. Urządzenie jest transportowane Odrą ze Szczecina w kierunku Opola. Jedną z głównych części maszyny jest tarcza skrawająca o masie 220 ton. Średnica TBM to 15,2 metra / Fot. Mateusz Grzeszczuk – GDDKiA
Droga ekspresowa S19 - przebieg trasy w województwie podkarpackimDroga ekspresowa S19 – przebieg trasy w województwie podkarpackim
Budowa odcinka drogi ekspresowej S19 Rzeszów Południe - Babica / Fot. GDDKiABudowa odcinka drogi ekspresowej S19 Rzeszów Południe – Babica / Fot. GDDKiA
Budowa odcinka drogi ekspresowej S19 Rzeszów Południe - Babica / Fot. GDDKiABudowa odcinka drogi ekspresowej S19 Rzeszów Południe – Babica / Fot. GDDKiA
Droga ekspresowa S19. Odcinek Sokołów Małopolski Północ - Jasionka / Fot. GDDKiADroga ekspresowa S19. Odcinek Sokołów Małopolski Północ – Jasionka / Fot. GDDKiA
Droga ekspresowa S19 / Fot. GDDKiADroga ekspresowa S19 / Fot. GDDKiA
Tagi: GDDKiAco na drogachdroga krajowa nr 19 (S19)

CZYTAJ RÓWNIEŻ

17.07.2023. Pawłowice w gminie Michałów. Przyjęcie do jednostki OSP nowego wozu strażackiego. / Fot. Marta Gajda-Kruk - Radio Kielce.

Pożar samochodu powodem utrudnień

2025-05-20
Pociągi będą trąbić rzadziej

Pociągi będą trąbić rzadziej

2025-05-20
20.05.2025. Skarżysko-Kamienna / Fot. policja

Zjechał z drogi i uderzył w ogrodzenie

2025-05-20
Kolejny pijany kierowca zatrzymany przez policjantów

Policja podsumowała weekendową akcję „Alkohol-Narkotyki”

2025-05-19
19.05.2025 Kielce. WORD. Jazda egzaminacyjna. Nowe samochody hyundai i20/ Fot. Jarosław Kubalski - Radio Kielce
ZDJĘCIA

Kielecki WORD ma nową flotę samochodów

2025-05-19
18.05.2025. Budowa obwodnicy Opatowa w ciągu dróg DK9 i S74 / Fot. Jarosław Kubalski – Radio Kielce
ZDJĘCIA

Obwodnica Opatowa na finiszu

2025-05-19
Zderzenie dwóch samochodów osobowych. Jedna osoba zabrana do szpitala

Samochód wypadł z jezdni i uderzył w wiatę przystankową

2025-05-19
Kielczanie narzekają, MZD uspokaja

Kielczanie narzekają, MZD uspokaja

2025-05-18
folkradio.pl

KRAJ

Sławomir Mentzen oczekuje obietnic od kandydatów na prezydenta

W piątek debata Trzaskowski – Nawrocki

Biejat: w drugiej turze oddam głos na Trzaskowskiego

Lubimy promocje, ale często nie rozumiemy ich zasad

Pociągi będą trąbić rzadziej

Kiedy wypłata 14. emerytury?

Hołownia o Trzaskowskim: „wierzę, że to zrobi”

Mentzen ma propozycję dla Trzaskowskiego i Nawrockiego

Trump: Dokonaliśmy pewnych postępów, Putin chce pokoju

MEN chce, by nauczyciel był funkcjonariuszem publicznym

AKTUALNOŚCI

  • ŚWIĘTOKRZYSKIE
  • POLSKA
  • SPORT
  • KULTURA
  • ZDROWIE
  • CO NA DROGACH
  • ZOOM NA WIEŚ
  • STREFA MUNDURU
  • GALERIE ZDJĘĆ
  • WIDEO
  • POGODA
  • PATRONATY

WIADOMOŚCI LOKALNE

  • KIELCE
  • BUSKO-ZDRÓJ
  • JĘDRZEJÓW
  • KAZIMIERZA-WIELKA
  • KOŃSKIE
  • OPATÓW
  • OSTROWIEC-ŚWIĘTOKRZYSKI
  • PIŃCZÓW
  • SKARŻYSKO-KAMIENNA
  • STARACHOWICE
  • STASZÓW
  • WŁOSZCZOWA

RADIO KIELCE

  • KONTAKT
  • DZIENNIKARZE
  • DZIAŁ PROMOCJI I MARKETINGU
  • RAMÓWKA
  • STUDIO GRAM
  • HISTORIA POLSKIEGO RADIA KIELCE
  • POLITYKA PRYWATNOŚCI
  • ABONAMENT RTV
  • ZASADY KAMPANII SPOŁECZNYCH
  • STANDARDY OCHRONY MAŁOLETNICH
  • BIP

PORTALE RADIA KIELCE

  • PODCASTY
  • FOLKRADIO
  • PROJEKT PRACA
  • ZOOM NA WIEŚ
  • CENTRUM EDUKACJI MEDIALNEJ
  • WIELKA LITERATURA W CYFROWYM ŚWIECIE
  • POLACY RATUJĄCYCH ŻYDÓW
logo300

Radio Kielce - największe radio w regionie świętokrzyskim.

ul. Radiowa 4, 25-317 Kielce

tel. 41 363 05 00

radio@radiokielce.pl

101,4 MHz Świętokrzyskie
90,4 MHz Kielce
100,0 MHz Włoszczowa
215,072 MHz / KANAŁ 10D

OBSERWUJ NASZE PROFILE

Copyright © Polskie Radio Regionalna Rozgłośnia w Kielcach "Radio Kielce" S.A. 2025.
g-news logo
Brak wyników
Pokaż wszystko
  • REGION
    • ŚWIĘTOKRZYSKIE
    • KIELCE
    • BUSKO-ZDRÓJ
    • JĘDRZEJÓW
    • KAZIMIERZA WIELKA
    • KOŃSKIE
    • OPATÓW
    • OSTROWIEC ŚWIĘTOKRZYSKI
    • PIŃCZÓW
    • SANDOMIERZ
    • SKARŻYSKO-KAMIENNA
    • STARACHOWICE
    • STASZÓW
    • WŁOSZCZOWA
  • KRAJ / ŚWIAT
  • SPORT
    • WIADOMOŚCI SPORTOWE
    • KORONA KIELCE
    • INDUSTRIA KIELCE
  • KULTURA
    • AKTUALNOŚCI
    • INFORMATOR KULTURALNY
    • RECENZJE
  • CO NA DROGACH
  • ZDROWIE
  • MULTIMEDIA
    • ZDJĘCIA
    • GALERIA KUBALSKI & TASZŁOW
    • WIDEO
    • PODCASTY
  • POGODA
  • PORTALE RADIA KIELCE
    • CENTRUM EDUKACJI MEDIALNEJ
    • FOLK RADIO
    • PODCASTY
    • PROJEKT PRACA
    • WIELKA LITERATURA W CYFROWYM ŚWIECIE
    • ZOOM NA WIEŚ
  • O NAS
    • RAMÓWKA
    • AUDYCJE RADIA KIELCE
    • KONTAKT
    • DZIENNIKARZE
    • DZIAŁ PROMOCJI I MARKETINGU
    • STUDIO GRAM
    • HISTORIA POLSKIEGO RADIA KIELCE
    • WARUNKI KORZYSTANIA
    • REGULAMIN KONKURSÓW ANTENOWYCH
    • ZASADY KAMPANII SPOŁECZNYCH
    • POLITYKA PRYWATNOŚCI
    • STANDARDY OCHRONY MAŁOLETNICH
    • ABONAMENT RTV
    • PROCEDURA ZGŁOSZEŃ WEWNĘTRZNYCH
    • BIP

Copyright © Polskie Radio Regionalna Rozgłośnia w Kielcach "Radio Kielce" SA 2025.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookie. Kontynuując przeglądanie wyrażasz zgodę na ich używanie. Zachęcamy do odwiedzenia naszej strony Polityki prywatności.